  • 41. Data: 2011-10-27 13:12:53
    Temat: Re: zakaz wjazdu na most [DC]
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 27 Paź, 12:12, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert_J"  napisał w wiadomości grup
    [...]
    > No ba - gdzies zaparkowac przeciez trzeba.

    Nie, wcale nie _trzeba_ - nie wiem skąd się bierze to przekonanie o
    istnieniu "prawa do parkowania"...

    Nie ma miejsca? No to jeździ się tak długo i daleko, aż się znajdzie
    wolne miejsce _dozwolone_ - i tyle.

    Że daleko od celu? No tu mi łezka cieknie d:

    (I uprzedzając ewentualny argument z czapy: o dziwo, osoby, które
    miałyby "moralne" prawo stawać sobie, gdzie chcą, i nikt by im tego
    nie wytykał - chorzy, niepełnosprawni, udzieciowieni (; - jakoś jednak
    tego zazwyczaj nie robią, a największymi parkującymi bucami okazują
    się młodzi i zdrowi, tyle że leniwi i/lub durni...).

    --
    Laisar

  • 42. Data: 2011-10-27 16:02:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laisar" napisał w wiadomości grup

    >Nie, wcale nie _trzeba_ - nie wiem skąd się bierze to przekonanie o
    >istnieniu "prawa do parkowania"...
    >Nie ma miejsca? No to jeździ się tak długo i daleko, aż się znajdzie
    >wolne miejsce _dozwolone_ - i tyle.

    A daleko ta sama sytuacja. wiec po co daleko ?
    Albo jak daleko - auta nie ruszac i od razu tramwajem pojechac ?

    >Że daleko od celu? No tu mi łezka cieknie d:

    Czekaj czekaj, kiedys i ty bedziesz mial cos do zalatwienia, a my ci
    zlikwidujemy stojaki na rowery, doplaty do komunikacji i przejscia dla
    pieszych.
    Chodniki tez zlikwidujemy :-)

> [...]
    >tego zazwyczaj nie robią, a największymi parkującymi bucami okazują
    >się młodzi i zdrowi, tyle że leniwi i/lub durni...).

    No ba - jak tacy zamiast parkowac byle gdzie zajmuja legalne miejsca,
    to potem zdrowy czlowiek musi na trawniku :-)

    Tylko czemu trawnik a nie parking w tym miejscu ?

    J.

  • 43. Data: 2011-10-27 17:30:36
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 27 Paź, 16:02, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A daleko ta sama sytuacja.

    No to drugie kółeczko d: - szczęśliwie zazwyczaj mało kto zajmuje
    miejsce na cały dzień, więc jest szansa na rotację.

    > wiec po co daleko ?

    Żeby mieć większą szansę na znalezienie dozwolonego miejsca, żeby nie
    blokować drogi i/lub chodnika, żeby nie niszczyć trawniczka, dla
    zdrowia i żeby nie być bucem d:

    > Albo jak daleko - auta nie ruszac i od razu tramwajem pojechac ?

    A to już se każdy sam powinien rozważyć - w rzeczy samej, pomysł
    czasem nie jest taki zły, ale wszystko jest dla ludzi, nawet jazda
    autem do centrum.

    > Czekaj czekaj, kiedys i ty bedziesz mial cos do zalatwienia

    Słaby trol jest słaby d: - ja nie z Marsa, nie z Księżyca ani z
    Pierdziszewa Górnego, ino z Wawy, i całkiem często coś załatwiam w
    centrum. Najczęściej jest tak, że główne ulice obstawione, a 100 m
    dalej jakaś boczna pusta po horyzont...

    (O płatnych parkingach nie wspominając - np podziemny nad Metro
    Centrum prawie zawsze w połowie pusty. No, ale kto by płacił, skoro
    można na trawniczku, nie? <: ).

    > a my ci zlikwidujemy stojaki na rowery, doplaty do komunikacji i przejscia dla
    > pieszych.
    > Chodniki tez zlikwidujemy :-)

    Bi maj gest <: - chociaż ja tam nie chcę nic likwidować poza
    idiotycznie zaparkowanymi autami.

    > Tylko czemu trawnik a nie parking w tym miejscu ?

    Bo miasto wybetonowane od rogatki do rogatki nie nadaje się do niczego
    oprócz parkowania, a parkować nie ma po co, skoro nikt w nim nie chce
    mieszkać i pracować...

    (I nie, Manhattan się nie liczy jako kontrprzykład d: ).

    --
    Laisar

  • 44. Data: 2011-10-28 01:36:51
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 25.10.2011 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Oficjalne stanowisko jest takie, że nie mogą tam postawić strażników na
    > dwa lata więc muszą szybko nauczyć kierowców, że się nie opłaca tamtędy
    > jeździć.

    Dzisiaj co najmniej jednemu się udało. Jechał sobie za mną, i przejechał.
    Nie wiem na czym to polega ale jeżdżą, trzeba przejechać co najmniej dwa
    znaki zakaz ruchu, ale jak widać się da.
    Innemu kilka godzin później zupełnie się nie udało. Rozwalił dużego SUVa
    na autobusie. Jak można nie zauważyć autobusu? Tego dowiedziałem się
    wieczorem, w innym miejscu warszawy. Pani w sceniku wjechała w sporego
    białego dostawczaka. Tak sobie dość niefrasobliwie zmieniała pas. Dawno
    nie widziałem stłuczki na żywo, ta była ze 3 auta przede mną. Gdy ich
    mijałem pani już, albo jeszcze rozmawiała przez telefon a kierowca
    furgonetki właśnie wysiadał.

    To jest chyba tak, że nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że
    kierowanie pojazdem to dosyć wymagające zajęcie. Wymagające uwagi.

    Jest sobie takie miejsce, jezdnia jednokierunkowa, dwa pasy, przejście
    dla pieszych, skręt w prawo, światła. Co dzień zdarza się jełop, który
    zatrzyma się ~20 metrów przed sygnalizatorem, przed pustym przejściem,
    blokując skręt w prawo. Najlepszy wyprzedził lewym, zjechał na prawy
    i zatrzymał się. Nie rozumiał też zupełnie żadnych sugestii że jednak
    powinien zatrzymać się dalej.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 45. Data: 2011-11-01 12:14:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Oct 2011 22:34:46 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >jak "objeżdżacz korka buspasowy" skaszanił się na buspasie ...
    >taką młóckę i zator autobusowy jaki wygenerował nie widział ja
    >wcześniej nigdzie.

    IMHO lepiej jak się skaszanił czy zjechał na buspas ostatkiem sił.
    Łatwiej jest jedenmu autobusowi objechać stojące auto, niż setce aut
    osobowych. Kiedyś skaszaniła się prawie przed samym rondem solówka,
    stała na środkowym pasie. Korek kończył się prawie przy Hali
    Kopińskiej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280