  • 11. Data: 2011-07-08 14:17:51
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 15:47, Hinek pisze:
    > Musisz popytac zlodziei, moze pomoga.

    nie znam, ale moze polecisz kogos ze znajomych?

  • 12. Data: 2011-07-08 14:37:57
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr pisze:

    > nie znam, ale moze polecisz kogos ze znajomych?

    Złodziei unikaj. Najpierw Ci pomogą przebić numery a potem ukradną motor
    i nawet nie będziesz mógł tego zgłosić na policję.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2011-07-08 15:46:31
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 16:37, Piotr Rezmer pisze:

    > Złodziei unikaj. Najpierw Ci pomogą przebić numery a potem ukradną motor
    > i nawet nie będziesz mógł tego zgłosić na policję.

    nie no oczywiscie, ja tylko zartowalem bo kolega wyzej sugerowal jakby
    ze sam jestem 'cos niecos przekrecony'...

    ...albo jakos to mozna legalnie zalatwic albo nie - jak nie - to nie
    kupuje i tyle.

  • 14. Data: 2011-07-08 16:31:37
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości news:4e16e898$1@news.home.net.pl
    > czesc koledzy,
    >
    > czy ktos moze zaopiniowac ten moto:
    >
    > http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =160613718580&ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123

    > ja wiem ze sie powinno pytac przed aukcja, ale tak wyszlo
    > ;)
    > jedno co sie rzuca w oczy - nie ma plastikow oryg,
    > kierunkow itd. - moze byc tak, ze sie nie da zarejestr?
    > nie wiem, narazie wlasciciel nie odbieral

    Wiesz co, silnik na pewno nie jest z 2000, od 96 linka sprzegla szla z
    prawej strony.
    W xt nie ma oslony tarczy, taka byla w malej tenerze. Tym bardziej kolorowe
    oslony lag przemawiaja za tym ze przednie lagi sa od jakiejs starej xtz.
    Tak samo kolorowa naklejka na baku to bardziej 96-99 niz 2001.

    Rzezba to jakas.

    Tmek

  • 15. Data: 2011-07-08 18:19:18
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał

    > nie znam, ale moze polecisz kogos ze znajomych?

    Prosze bardzo tel.226199149 albo tel.226699997
    Chlopaki napewno pomoga!

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2011-07-09 11:31:00
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 20:19, Hinek pisze:
    > Prosze bardzo tel.226199149 albo tel.226699997
    > Chlopaki napewno pomoga!

    Ci sa za bardzo wyspecjalizowani, kradna tylko od razu pieniadze ;)

  • 17. Data: 2011-07-09 11:33:04
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 18:31, Tmek pisze:
> [...]
    > starej xtz.
    > Tak samo kolorowa naklejka na baku to bardziej 96-99 niz 2001.

    No juz facetowi podziekowalem, pisze w aukcji ze "V5 has been lost" -
    ale tez i, ze nie moze odzyskac i nie ma faktury zakupu bo kupil od
    kolegi itd. itp.

    Tak swoja droga to mnie ta oslona tarczy mocno zdziwila bo w XT nie
    widzialem tego nigdzie...myslalem ze sobie dorzucil. Zwraca za to uwage
    tlumik - bo to na pewno nie oryginal, a wyglada wlasnie na Leo Vince -
    te sa fajne ;)

  • 18. Data: 2011-07-09 11:34:28
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 18:31, Tmek pisze:

    > Rzezba to jakas.

    Chociaz bak malowany jak w XT z tego rocznika - moze jakos polamal te
    plastiki i pokupowal od starszych modeli...

  • 19. Data: 2011-07-09 12:58:08
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości news:4e183cc3$1@news.home.net.pl

    > Chociaz bak malowany jak w XT z tego rocznika - moze
    > jakos polamal te plastiki i pokupowal od starszych
    > modeli...

    Akurat plastiki pod siedzeniem sa zrobine z najmniej lamliwego gumowego
    plastiku, ktory mozesz wygiac w osemke i wroci do swojego ksztaltu.
    Te skrzelowe na baku, owszem, strzelaja pieknie i po pierwsej glebie w niej
    pozostaja.

    Poza tym pisalem, ze silnik jest max z 96 roku.

    Pzdr

  • 20. Data: 2011-07-09 14:06:30
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 14:58, Tmek pisze:

    > Poza tym pisalem, ze silnik jest max z 96 roku.

    No i to wyjasnia sprawe ;)) Poza tym - nigdzie nie wpisal przebiegu ani
    nic...ah no!