  • 31. Data: 2011-07-09 16:28:02
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4e187996$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > No ale dobra - jak sam zauwazyles - jest opis. Tyle, ze mija sie z
    > rzeczywistoscia. No moze nie tyle mija - co nie odpowiada w pelni
    > prawdzie. Facet pisze, ze V5 zgubil - ja w miedyczasie sprawdzam - i
    > okazuje sie, ze to nie problem to odzyskac (w tym kraju robi sie to nawet
    > za pomoca internetu i otrzymuje sie kopie poczta do domu). Wiec - wyglada
    > ok. No coz, potem sie okazuje - ze facet nie zgubil, a nie ma i nigdy nie
    > mial. Jest roznica? Jest. Do tego dochodzi caly szereg innych parametrow,
    > ktore wskazuja na watpliwe pochodzenie motocykla. Ot i problem rozwiazany.

    Miotasz się chłopczyku. Po kiego chuja EOTy piszesz a potem dyskutujesz?

    > Wiesz, w twojej polszycznie moze taki zwrot funkcjonuje - w mojej nie. Nie
    > mowie, ze nie slyszalem bo tez i czasem przechodze obok jakichs kiboli czy
    > innych meneli itd. - ale to nie znaczy, ze tak w mig zalapie kazdy niuans.
    > Choc jak widac - staram sie ;)

    To jednak tępy jesteś, myślałem, że masz kawałek łba a Ty masz tylko grubsze
    zakończenie szyi...

    > Ano stad wiem, ze to ja bralem udzial w aukcji i ja rozmawialem z
    > wlascicielem...hmm banalnosc, nieprawdaz?

    Nie. Rzeczywistośc to to co zastajesz na miejscu.

    > Na poczatku to pomyslalem, ze to jakis trol czy, ze zartujesz. A tu -
    > prosze, ty naprawde rozumiesz to wszystko tylko pogladowo ;))

    Ja natomiast na początku myślałem, że to jakiś chuj, nierozgarnięty matoł,
    onanista a tu prosze, ty coś tam nawet jarzysz, z lekka tylko, ale zawsze...

    > Przeczytaj to jeszcze z kilka razy i zrozum co tam jest napisane, lub choc
    > sie postaraj. Po 1sze nie mam zamiaru sie nikomu, jak to nazywasz -
    > przymilac, po 2gie - nikogo tez nie obrazilem. Moze ktos poczul sie
    > urazony - ale to juz inna sprawa.

    Raz mi wystarcza.

    > Nie wiem jak u was, ale u mnie nie ;)
    > No i tak - tym razem naprawde koncze watek, nie zapraszam do dalszej
    > dyskusji na prv - bo i tez z chamami nie rozmawiam.
    > Biez widly spod przyzby i sio do obory, czy jak tam sie u was mowi ;)

    Nieźle znasz swój język Ociec w pole za młodu ganiał, gnój napierdalałeś
    widłami, na zabawach wiejskich pewnie cały czas wpierdol za przygłupi
    uśmiech. Teraz do miasta uciekłeś i własnej mowy zapomniałeś. Dobrze
    chociaż, że wiesz jeszcze co to przyzba i widły - niedługo to może być Twoj
    warsztat pracy...

    --
    Grzybol

  • 32. Data: 2011-07-09 16:41:49
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał

    > Biez widly

    Hrabia a ma klopoty z ortografia? Hm...pewnie zwykle pisze
    po francusku...

    --
    Hinek

  • 33. Data: 2011-07-09 17:50:43
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Miotasz się chłopczyku. Po kiego chuja EOTy piszesz a potem dyskutujesz?

    Ah, jednak nie wytrzymalem...zabawa to zabawa. Ja wiem, wiem - wszyscy
    mowia i powtarzaja, nie dyskutuj z debilem bo sprowadzi cie do swojego
    poziomu...ah no, nie wytrzymalem.

    EOT - odnosnie tego akurat konkretnego akapitu, konkretnie tej, a nie
    zadnej innej czesci wypowiedzi. Wyjasnilem i EOT - nie ma dalszej
    dyskusji co do akurat tej konkretnej czesci wypowiedzi. Wiesz - to taki
    styl rozmowy, w ktorym jak jest kilka watkow i np. co do jednego jest
    zgodnosc, zostal wyjasniony, nie ma dalszej dyskusji - to sie go nie
    ciagnie tylko skraca liste.

    Bo inaczej sie robi taki wiejski bazarek, no wiesz - to tam gdzie ojciec
    chodzili po czosnek do ogorkow.

    > Nie. Rzeczywistośc to to co zastajesz na miejscu.

    Ah, no jak debil to juz do konca, co sumie oczywiste - jak to drzewiej
    mowiono - 'nie wystarcza dobre checi, z gowna bata nie ukreci'. To
    a'propos hasla komunistow - ze 'nie matura lecz chec szczera zrobi z
    ciebie oficera' ;) Ty to taki wypisz wymaluj - kapitan Iksinski bez
    matury za to z calym zapasem zaprzanstwa, chamstwa, pelna gama
    wulgaryzmow, bez cienia inteligencji, za to tzw. wygadany no i oddany
    towarzysz ;))

    Jak myslisz - czy jak sprzedajacy twierdzi, ze nie ma dokumentu V5 i nie
    odzyska - bo nie mial nigdy i bez tego kupil i ze przykro mu ale nie wie
    czy wogole kiedykolwiek byl - to jak pojade na miejsce (czyli jak
    twierdzisz - sprawdze te twoja 'rzeczywistosc na miejscu' bo niby innej
    nie ma) otrzymam ten dokument??? No pewnie nie - i to jest wlasnie ta
    rzeczona rzeczywistosc - rzeczywista. Ah, mam wrazenie, ze zbyt zawile
    to tlumacze. Ale przeczytaj z dwa razy, mam nadzieje, ze zrozumiesz.

    A jak juz zrozumiesz - to zrozumiesz tez, ze nie ma juz dyskusji i
    zadnych merytorycznych aspektach sprawy - jest tylko takie chamskie,
    wiejskie obrzucanie sie gnojem - ty bedziesz zaciekle bronil swoich
    'argumentow', po to tylko, zeby nie przeprosic, zeby nie przyznac sie i
    nie powiedziec ze zrobiles brzydko, nieladnie, nieelegancko i zle -
    obrzucajac mnie na poczatku stekiem wlasnie takich gnojkowatych wyzwisk.
    Nie ma sytuacji, ktora by ci do tego dawala prawo - nawet wiesz, jakby
    cie ktos poszturchnal pod kosciolem czy na targu czy gdzie tam chadasz -
    to tez nie wypada, nic nie usprawiedliwia chamstwa, agresji i wyzwisk.
    Tata nie uczyli, to chociaz to przeczytaj - moze sie przyda jak bedziesz
    chcial sie zenic, a wybranka nie bedzie zza miedzy tylko z miasta.

    Ja rozumiem, ze 50 lat komunistow i rzadow chamow swoje zrobily -
    dlatego tez wybaczam, choc jest to nieprzyjmne o tyle - ze myslalem, ze
    w internecie bedzie jakis cenzus inteligencji, ze kibole i inne wiejskie
    glupki beda stac z piwkami pod sklepem i jakos sie klawiatury nie
    uczepia. Ot, mylilem sie.

> [...]
    > uśmiech. Teraz do miasta uciekłeś i własnej mowy zapomniałeś. Dobrze
    > chociaż, że wiesz jeszcze co to przyzba i widły - niedługo to może być

    Spokojnie, spokojnie - to ze czytalem "Chlopow" - jak kazdy przyzwoity
    licealista swojego czasu - nie oznacza, jeszcze ze bym umial machac
    widlami czy doic krowki. To trzeba miec w genach ;)) No spojrz na swoje
    rece, twarz w lustrze, grymas chlopskiego wkurwu... - to wlasnie geny,
    od tego nie uciekniesz, nie uciekniesz.

  • 34. Data: 2011-07-09 18:32:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > widlami czy doic krowki. To trzeba miec w genach ;)) No spojrz na swoje
    > rece, twarz w lustrze, grymas chlopskiego wkurwu... - to wlasnie geny, od

    Wow, jestem pod wrażeniem!

    P.S. Nie ciąłem celowo. Kuczu, opłatę abonamentową uiszczę w browarach, jak
    zwykle...

    --
    Grzybol

  • 35. Data: 2011-07-09 18:46:29
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 20:32, Grzybol pisze:
    > Wow, jestem pod wrażeniem!

    Wytnij swoje wypociny, wydrukuj tylko to co madre - czyli w tym
    przypadku to co ja napisalem - powies sobie obok haczyka na widly i
    czytaj co rano przed wyjsciem w pole.

    Pomoze, a i moze bedzie lepiej z toba otoczeniu.

  • 36. Data: 2011-07-09 18:47:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:4e18a204$1@news.home.net.pl... W dniu 2011-07-09 20:32, Grzybol pisze:
> [...]
    > przed wyjsciem w pole.
    > Pomoze, a i moze bedzie lepiej z toba otoczeniu.

    Ja pierdole. Jezus???

    --
    Grzybol

  • 37. Data: 2011-07-09 18:51:30
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 20:47, Grzybol pisze:
    > Ja pierdole. Jezus???

    A ty dalej cham, nic nie dotarlo?

    Wydrukuj, powies na haczyku obok widel, czytaj co rano.

    Powtorz to sobie 100 razy zeby nie ulecialo wraz z wieczorna szklanka wodki.

    EOT

  • 38. Data: 2011-07-09 19:08:33
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości grup
    (...)
[...]

    ============

    No bracie, po czymś takim przestałem się dziwić, że się narody co jakiś czas
    buntują i robią rewolucję.
    Szlachectwo pełną gębą z Ciebie wylazło.

  • 39. Data: 2011-07-09 19:37:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-09 21:08, Marcin N pisze:

    > Szlachectwo pełną gębą z Ciebie wylazło.

    Ja jako potomek chlopstwa od paru pokolen jakos nie czuje sie obrazony
    tym co pisze Piotr - chlop potrafi byc zawziety i generalnie jak raz
    dobrze wkurwisz to ta nienawisc do grobu zabierzesz. I dobrze.

    Piotr - grzybol jaki jest widzisz i to sie nie zmieni, wrzuc do KF.

    Inna sprawa ze on ma tu na preclu nawet swoich fanow dlatego tez jeszcze
    tu istnieje jako zjawisko i swiadczy o nas jako grupie nienajlepiej.
    Moze i dziwne ale syndrom sztokcholmski zwany inaczej miloscia ofiary do
    wlasnego kata najwyrazniej niejedna ma postac :-)

    KJ

  • 40. Data: 2011-07-09 19:42:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > Ja jako potomek chlopstwa od paru pokolen jakos nie czuje sie obrazony tym
    > co pisze Piotr - chlop potrafi byc zawziety i generalnie jak raz dobrze
    > wkurwisz to ta nienawisc do grobu zabierzesz. I dobrze.

    Znaczy, że ja cham ze wsi, to mnie lubisz?

    > Piotr - grzybol jaki jest widzisz i to sie nie zmieni, wrzuc do KF.

    Kurwa, to albo lubisz, albo KF, nie rozumiem...

    > Inna sprawa ze on ma tu na preclu nawet swoich fanow dlatego tez jeszcze
    > tu istnieje jako zjawisko i swiadczy o nas jako grupie nienajlepiej.

    Tu się mylisz. Świadczy to całkiem dobrze, np. że niektórzy myślą, widzą
    idiotyzmy pisane przez innych i piętnują bezmyślność...

    >sztokcholmski

    Popisałeś się jak Twój kolega Piotrkutas (czy jak mu tam).

    --
    Grzybol