  • 71. Data: 2012-08-29 19:33:32
    Temat: Re: zapaść na rynku fotografów
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-29 18:41, quent pisze:

    > A Ty zdziwiony niezmiennie.

    Ale w psychologa to się nie baw, bo Ci zupełnie nie wychodzi :)

    --
    pozdrawia Adam
    /często dostajemy niechciane prezenty, ale najczęściej nie dostajemy nic/

  • 72. Data: 2012-08-29 19:44:44
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-29 19:33, Janko Muzykant wrote:

    > Ale w psychologa to się nie baw, bo Ci zupełnie nie wychodzi :)

    Nie mam zamiaru nawet... nie umiałbym Ci pomóc ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 73. Data: 2012-08-29 20:52:14
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2012-08-28 19:05, quent pisze:
    > Skomne zdanie nie jest w modzie ;-)
    > W ogole nie jest w modzie pisanie nieironizując... nawet gdy ironia jest
    > słaba i bez jakiegokolwiek polotu czy wręcz logiki ;-)

    Ale z drugiej strony dialog jest ważny. Nawet jak ktoś umyślnie bądź
    niechcący puści bąka. Taki ferment może otworzyć oczy albo przynajmniej
    sprawi że nastawisz ucho na inne fale.
    Ostatnia dyskusja o ekonomi była bardzo inspirująca i zacząłem sobie co
    nieco poczytywać.

    Pozdrawiam,
    B.

  • 74. Data: 2012-08-29 21:04:43
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2012 07:44:52 +0200, quent napisał(a):

    > Czyli dalej nie wiadomo czy to aby nie render.

    Obstawiam render, cienie są tak sztuczne, że aż nienaturalne. W ogóle
    gdyby fotograf chciał tak "usztucznić" scenę, to musiałby włożyć
    nieproporcjonalnie wiele pracy w taki efekt, a to się nie opłaca.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 75. Data: 2012-08-29 21:23:10
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-29 21:04, Sylwester Zarębski wrote:

    > Obstawiam render, cienie są tak sztuczne, że aż nienaturalne. W ogóle
    > gdyby fotograf chciał tak "usztucznić" scenę, to musiałby włożyć
    > nieproporcjonalnie wiele pracy w taki efekt, a to się nie opłaca.

    Po tym co napisał xart jestem prawie pewien, że nie jest to czyste zdjęcie.
    Nie przyjrzałem się dokładnie na początku ale faktycznie kredki na
    biurku i lampka są wycięte jakby z innej bajki

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 76. Data: 2012-08-29 21:26:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-29 19:44, quent pisze:

    > Nie mam zamiaru nawet... nie umiałbym Ci pomóc ;-)

    Nie ma takiej potrzeby. Nie jestem nawet zdziwiony (ale też tym
    wcześniejszym powodem).

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/

  • 77. Data: 2012-08-29 22:00:32
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-29, quent <x...@x...com> wrote:
    > Czyli dalej nie wiadomo czy to aby nie render.

    To jest zdjęcie (potwierdziłem, a po przyjrzeniu się jednak
    widać).

    Zresztą rendery też się robi jakąś "ogniskową", więc nie rozumiem
    do czego właściwie pijesz :].

    pozdrawiam,
    PK

  • 78. Data: 2012-08-29 23:31:41
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-29 19:23:10 +0000, quent <x...@x...com> said:

    > Po tym co napisał xart jestem prawie pewien, że nie jest to czyste zdjęcie.
    > Nie przyjrzałem się dokładnie na początku ale faktycznie kredki na
    > biurku i lampka są wycięte jakby z innej bajki

    Lampka na biurku jest z innego renderu. Kubek z ołówkami równierz.
    Mi bardzo podpadła główna pionowa płyta biurka z chromowanymi nóżkami.
    Wygląda tak jakby była oświetlona pionowo od góry, a przecież od góry
    jest blat, więc pod biurkiem blatu jest lampa, albo blat biurka jest
    softboxem, a lampka na biurku świeci przez ten blat.
    Cień pod tą niby nogą jest bardzo wyraźny, a pod fotelem rozmyty.
    Siedzisko pod ścianą z bitelsem, jest zdecydowanie bardziej realistyczne.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2012-08-30 07:05:21
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On 29 Aug 2012 20:00:32 GMT, PK wrote:
    > Zresztą rendery też się robi jakąś "ogniskową", więc nie rozumiem
    > do czego właściwie pijesz :].

    O, bedzie wątek ogniskowa vs perspektywa na prfc? :-)
    Trza kupic pistacje na wieczór ;-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 80. Data: 2012-08-30 07:37:07
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-08-30 07:05, Michal Tyrala pisze:

    > O, bedzie wątek ogniskowa vs perspektywa na prfc? :-)
    > Trza kupic pistacje na wieczór ;-)
    >
    > pozdrawiam,

    ROTFL :)

    JD