  • 11. Data: 2016-04-21 22:13:02
    Temat: Re: zasilacz 12V zapalniczka
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No i co ? Okazało się, że na 80 mieszkań (2 klatki 10 pięter x 4
    > mieszkania) gdzie był ten jeden uszkodzony unifon ? U tego faceta !

    Od razu dodam - nie chodziło i odkręcony kabelek czy coś tego typu.
    Uszkodzony był jakiś element na PCB w unifonie - drobiazg jakiś, ale
    bez wymiany nie działało.

    Obejrzałem to dokładnie, czy ktoś nie grzebał w tym czy coś - bo aż mi
    gały wyszły na wierzch, jak się to okazało :)
    Ale nie - ot, normalnie paranormalna sytuacja :)

  • 12. Data: 2016-04-21 22:18:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

> [...]
    > aż mi gały wyszły na wierzch, jak się to okazało :)
    > Ale nie - ot, normalnie paranormalna sytuacja :)

    A pomyśleć, że tacy ludzie czasem idą w politykę...

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2016-04-21 22:33:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.04.2016 o 21:50, Adam pisze:

    > Ja kupiłem już kilka, od wielu lat jeżdżą w moich samochodach i-teki:
    > http://i-tec.pl/index.php?t=5&v=CHARGER-SPLIT
    >
    > Działa niezawodnie.
    >
    > Trochę też ich sprzedałem, nie wróciła do mnie informacja o
    > jakichkolwiek problemach.

    Tylko, że zasilanie w tym Twoim to nie 230 V

    --
    Czarek

  • 14. Data: 2016-04-21 22:40:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A pomyśleć, że tacy ludzie czasem idą w politykę...

    Czasem ? To chyba jest reguła u nas ?

  • 15. Data: 2016-04-21 23:10:52
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-04-21 o 22:08, sundayman pisze:

    > Są tacy magicznie działający ludzie...
    > Mam też innego znajomego - ten z kolei jak gdzieś przyjdzie - komputery
    > się wieszają, generalnie elektronika ma tendencję do się psucia ,
    > zawieszania itp.
    >
    > Nie - nie musi dotykać :) Wystarczy, że przyjdzie i jest.
    >
    > Są takie cuda na świecie... Więc się nie śmiej.

    Też widziałem takie cuda... Ale od facet aż czuło się podświadomie że
    coś z nim jest... Poszedł na zwolnienie i przez parę dni komputer bez
    problemu działał obsługiwany przez kogoś innego. Wrócił i z powrotem co
    jakiś czas (nieregularnie, ale parę razy na dzień) zwiecha. Facet siadał
    do innego kompa i wszystko OK. Wracał do tego i z powrotem problemy.
    Inni na jego kompie też pracowali bez problemów.

    Pozdrawiam

    DD

  • 16. Data: 2016-04-21 23:56:15
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-04-21 o 22:40, sundayman pisze:

    > Czasem ? To chyba jest reguła u nas ?

    Aż się prosi o rozwinięcie:
    1. Gdyby się znali na biznesie, to by "w nim" robili. Ale to drobiazg,
    gorzej, że mają święte przekonanie, że o nim "wiedzą naj-lepiej"! Czego
    przejawem jest że:
    2. Gdy już zasiądą w różnych "ciałach", to masowo wytwarzają
    najróżniejsze przepisy "jak ma działać biznes"! I tak to wciąż idzie ku
    gorszemu...

  • 17. Data: 2016-04-21 23:58:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > Czasem ? To chyba jest reguła u nas ?

    Może obowiązkowe przeglądy instalcji domofonowych w mieszkaniach
    polityków? Zawsze to by była jakaś wskazówka przed wyborami.

    Jarek

    --
    Bo jedna myśl im chodzi po głowie, którą tak streszczę:
    "Co by tu jeszcze spieprzyć, panowie? Co by tu jeszcze?"

  • 18. Data: 2016-04-22 00:04:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

> [...]
    > psucia , zawieszania itp.
    >
    > Nie - nie musi dotykać :) Wystarczy, że przyjdzie i jest.
    >
    > Są takie cuda na świecie... Więc się nie śmiej.

    Wiem że są tacy ludzie. Znam jednego ludzia osobiście od 47 lat :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 19. Data: 2016-04-22 01:26:48
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2. Gdy już zasiądą w różnych "ciałach", to masowo wytwarzają
    > najróżniejsze przepisy "jak ma działać biznes"! I tak to wciąż idzie ku

    Mądrego to i miło posłuchać.

  • 20. Data: 2016-04-22 01:31:28
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > do innego kompa i wszystko OK. Wracał do tego i z powrotem problemy.
    > Inni na jego kompie też pracowali bez problemów.

    no są widać jakieś energie dziś nie zrozumiane.
    Z drugiej strony - od zawsze miałem "dobrą rękę" do wszelkich urządzeń.

    Jak przez jakiś czas pracowałem w firmie gdzie m.in. robiłem czasem
    serwis ( głównie audio ), to niejednokrotnie miałem kłopotliwe
    przypadki, że do mnie ktoś przynosi sprzęt.

    Siadam potem, sprawdzam - działa bezproblemowo. Więc oddaję z opinią, że
    działa. Ten mi znowu przynosi - że nie działa jednak.
    I tak ze 2 czy 3 razy. No i nie wiadomo co z tym począć - jak naprawić
    sprawne ?

    Na szczęście jakoś w końcu jednak się "przy mnie" popsuło też :)