  • 1. Data: 2013-02-24 22:35:43
    Temat: zasilacz impulsowy - zmiana napięcia
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Witam po raz kolejny. Tym razem problem jest następujący:

    Są dostępne w dosyć atrakcyjnych cenach zasilacze takie jak na przykład
    ten:

    http://allegro.pl/zasilacz-dl580-g2-lub-dl585-g1-esp
    114-800w-fv-gw-i3017879841.html

    Jest to zasilacz do serwerów o parametrach:

    5V - 30A
    12V - 55A
    3,3V i tak dalej...

    Jest ktoś kto ma doświadczenie w tych sprawach i jest w stanie powiedzieć
    czy są
    jakiekolwiek realne szanse żeby z tych 12V zrobić na przykład 24V ? Pisząc
    realne
    mam na myśli, że nie będzie musiał zespół inżynierów siedzieć nad tym
    miesiąc tylko
    ktoś doświadczony to w 2 godziny rozbierze i przerobi.

  • 2. Data: 2013-02-24 22:42:18
    Temat: Re: zasilacz impulsowy - zmiana napięcia
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiąc tylko
    > ktoś doświadczony to w 2 godziny rozbierze i przerobi.

    Już sam wiem. Małe szanse.

  • 3. Data: 2013-02-25 00:42:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Feb 2013 22:42:18 +0100, ww napisał(a):

    > Już sam wiem. Małe szanse.

    A dlaczego male ?
    Na oko prosta robota, i tylko podlaczenie obudowy moze przeszkadzac.

    J.