  • 11. Data: 2011-03-27 19:14:35
    Temat: Re: zawieszenie przednie
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    Zapisałem dla potomności:
    >>> http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Scigacz.pl
    >>>
    >> Nie będzie dla potomności.
    >> Usunęli...
    >>
    > no właśnie..
    > nawet nie zdążyłem zobaczyć :/

    Wystarczy zajrzec w historie kolesia...
    daje niejaki oglad...

    T.

  • 12. Data: 2011-03-27 19:25:50
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
    news:20110327204227.666fb110@X61s.homelinux.net...
    Dnia 086 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:
    Zapisałem dla potomności:
    http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Scigacz.pl

    Ta strona została usunięta. Rejestr usunięć i zmian nazwy tej strony jest
    pokazany poniżej.

    a.. 18:54, mar 27, 2011 Terrapodian (dyskusja | edycje) usunięto
    "Scigacz.pl" ? (Bo tak)

    erg

  • 13. Data: 2011-03-27 19:48:19
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 27-03-2011 21:14, Tytus pisze:

    > Wystarczy zajrzec w historie kolesia...
    > daje niejaki oglad...

    Jakiś gupi chyba jestem bo nie umie :/
    Siem tam połapać z tym nie moge, nie zdanżam za tym społeczeństwem
    informacyjnym!

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 14. Data: 2011-03-27 19:56:38
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    TaDzik pisze:

    > Jakiś gupi chyba jestem bo nie umie :/
    > Siem tam połapać z tym nie moge, nie zdanżam za tym społeczeństwem
    > informacyjnym!

    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sea
    rch?hl=pl&group=pl.rec.motocykle&q=elis29&qt_g=Przes
    zukuj+t%C4%99+grup%C4%99

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2011-03-27 20:07:25
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 27-03-2011 21:56, Arni pisze:

    > https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sea
    rch?hl=pl&group=pl.rec.motocykle&q=elis29&qt_g=Przes
    zukuj+t%C4%99+grup%C4%99

    eeeno aż taki gupi to nie jestem ;)
    tylko myślałem, że o "historię kolesia" to chodzi o tego
    Użytkownik:Terrapodian, który to usunął stronę z nonsensopedii i, że w
    jego "historii" mam pogrzebać (jakkolwiek dziwnie to brzmi) ;)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 16. Data: 2011-03-29 16:21:55
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-27 20:23, elis29 pisze:
    > wymieniłem olej w zawieszeniu przednim i uszczelniacze a w srodku cos
    > stuka poradzcie mi co mam zrobic dziekuje pozdrawiam chodzi o motor gs500

    Wyjmij mlotek ze srodka, ktory tam wpadl :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy