  • 11. Data: 2010-08-19 07:54:10
    Temat: Re: zbiornik płynu wyrównawczego
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 16:46:07 -0700 (PDT), tahoe_sasquatch
    <b...@g...pl> wrote:

    >Podcisnienie go wsysa z powrotem do gory.

    No tylko że wsk 125 napisał, że wąż wychodzi _znad_ grzybka zaworu w
    korku chłodnicy, więc skąd tam podciśnienie?

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 12. Data: 2010-08-19 08:39:02
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl> wrote:

    >No tylko że wsk 125 napisał, że wąż wychodzi _znad_ grzybka zaworu w
    >korku chłodnicy, więc skąd tam podciśnienie?

    Tej, a ten taki zawor, to on nie jest czasem dwukierunkowy?;)
    W takich normalnych korkach normalnych chlodnic.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2010-08-19 21:14:26
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Tej, a ten taki zawor, to on nie jest czasem dwukierunkowy?;)
    > W takich normalnych korkach normalnych chlodnic.

> [...]

    trop z podciśnieniem może być właściwy, ale... wąż odpowierzający
    zbiorniczek powinien być dwukierunkowy (w innym przypadku nie będzie
    możliwości wytworzenia podciśnienia). Jutro sprawdzę i dam znać :-)

    dzięki!
    marcin

  • 14. Data: 2010-08-19 21:18:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-19 23:14, wsk125 pisze:

    > trop z podciśnieniem może być właściwy, ale... wąż odpowierzający
    > zbiorniczek powinien być dwukierunkowy (w innym przypadku nie będzie
    > możliwości wytworzenia podciśnienia). Jutro sprawdzę i dam znać :-)

    a na czym polega wezyk jednokierunkowy ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2010-08-19 21:23:28
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 23:18:29 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    [...]
    > a na czym polega wezyk jednokierunkowy ?

    Klasycznym przykładem wężyka jednokierunkowego jest żyła. Znaczy,
    zastawki ma.

    Mamnadziejężepomogłem

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 16. Data: 2010-08-19 21:32:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-19 23:23, Leszek Karlik pisze:
    > On Thu, 19 Aug 2010 23:18:29 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Klasycznym przykładem wężyka jednokierunkowego jest żyła. Znaczy,
    > zastawki ma.

    znaczy zawor zwrotny. Tu nikt o takim zaworze nie pisal. Bylo o golym
    wezyku.

    > Mamnadziejężepomogłem

    Ni chuja

  • 17. Data: 2010-08-19 21:51:20
    Temat: Re: zbiornik plynu wyrównawczego
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "tahoe_sasquatch" <b...@g...pl> napisal

    > Podcisnienie go wsysa z powrotem do gory. Serio. Mialem tak w
    > samochodzie i o dziwo dzialalo.

    Jesli nie ma takiej rurki jak w syfonie - nic nie wyssie.
    Sprobuj wyssac piwo z butelki stojacej na stole...Bez slomki :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2010-08-19 22:21:32
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >a na czym polega wezyk jednokierunkowy ?

    Ma tylko jeden koniec?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2010-08-19 23:10:00
    Od: tahoe_sasquatch <b...@g...pl>

    Ale przeciez wsk125 napisal:
    > wężyk wlotowy wchodzi od góry i sięga "prawie" do dna zbiornika.

    W tym przypadku wezyk jest "wlotowo-wysysowy" i wszystko powinno
    dzialac.

    yeti

  • 20. Data: 2010-08-20 07:02:44
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "tahoe_sasquatch" <b...@g...pl> napisał

    Faktycznie. Cos mi sie tu pieprzy i czesci postow nie widze.
    Pozdr

    --
    Hinek