    From: "zhbick" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zdanie starego akumulatora
    Date: Sat, 5 Oct 2019 12:12:16 +0200

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A kaucja to jakiś problem?
    > Wiem 30 zeta więcej..

    Niby nie,
    ale raz, że nie posiadanie akumulatora dla środowiska naturalnego nie jest
    uciążliwością (więc po co i za co miałbym płacić? Nie taki jest sens Ustawy,
    która nakłada ów obowiązek zwrotu starego akumulatora, lub opłaty 30 zł)
    a dwa - mam kilka słabych akku z UPSów, które już czas zmienić i mam po raz
    kolejny płacić, jeśli je oddam w jakimś punkcie, który takie akumulatory
    przyjmuje? UPSów nie potrzebuję, więc tym bardziej nie będę do nich kupował
    akumulatorów.