  • 11. Data: 2014-06-02 19:13:51
    Temat: Re: zdjęcie simlock'a z SONY CMD-CD5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
    news:tr7po9h5mr1gv29ekbgv1crst0cphjspkk@4ax.com...

    > napisałem na tą skrzynkę polbox jak by co

    Dzięki, ale polbox się pewnie odbije z hukiem...
    Napisz proszę na właściwy adres, ten z pola Reply-To.

    Sorki, ale zepsuty polbox zachowałem w nagłówkach swoich
    postów mimo że nie działa już od paru ładnych lat dlatego
    aby nie zmieniać swojego unikalnego identyfikatora w usenet.

  • 12. Data: 2014-06-02 19:22:01
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:lmibd0$itk$1@dont-email.me :
> [...]
    > postów mimo że nie działa już od paru ładnych lat dlatego
    > aby nie zmieniać swojego unikalnego identyfikatora w usenet.

    Czegos tutaj nie kumam. Jedyne to że masz podac IMEI ...publicznie. Kod
    wygenerowany 'dla Ciebie" bedzie dzialał tylko z Twoim imei. Sorry ale jesli
    to ma byc jakaś tajemnicą to musisz to robic także w pinicy po ciemku :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 13. Data: 2014-06-02 19:55:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 2 Jun 2014 12:13:51 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >postów mimo że nie działa już od paru ładnych lat dlatego
    >aby nie zmieniać swojego unikalnego identyfikatora w usenet.

    właśnie się dziwiłem z tym polboxem bo już go nie ma dawno z tego co
    pamiętam. wysyłałem najpierw na to bigfoot ale przychodził odrazu
    zwrot: mailbox unavailable, a potem na polbox
    nic napisz do mnie moj mail to ksywa z grupy na końcu cyfra 8,
    skrzynka znajduje się na wirtualnej polsce więc wiadomo jaka jest
    końcówka po @

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-06-02 23:06:32
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-06-02 19:22, MichaelData(R) pisze:

> [...]
    > wygenerowany 'dla Ciebie" bedzie dzialał tylko z Twoim imei. Sorry ale
    > jesli to ma byc jakaś tajemnicą to musisz to robic także w pinicy po

    Ciii...Takie poufne sprawy powinno się załatwiać gdzieś w starej hali
    fabrycznej, albo na opuszczonym terminalu portowym. Filmów nie oglądacie?

  • 15. Data: 2014-06-03 00:47:52
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "DJ Abelson(R)" wydumał(a) w wiadomości ID news:lmip0h$fi5$1@speranza.aioe.org
    > Ciii...Takie poufne sprawy powinno się załatwiać gdzieś w starej hali
    > fabrycznej, albo na opuszczonym terminalu portowym. Filmów nie oglądacie?

    Konspiracja :] Wiesz, już dawno by sobie odblokował (ktoś życzliwy, wkleił by
    KODY) ale będzie się "bił" z majlami do upadłego :) No i właśnie tego nie kumam.
    W końcu sobie pomagamy a nie się nabijamy...ale jak ktoś lubi żeby sięz niego
    nabijać, to nie będę siedział i tylko czytał :D
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 16. Data: 2014-06-03 01:07:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
    > właśnie się dziwiłem z tym polboxem bo już go nie ma dawno z tego co
    > pamiętam. wysyłałem najpierw na to bigfoot ale przychodził odrazu
    > zwrot: mailbox unavailable, a potem na polbox

    Dziwne, bo zanim Cię poprosiłem o e-mail to sprawdziłem
    go wysyłając tam list testowy z innego konta - może WP sobie
    nie radzi... Przetestuję, bo to Ciekawe - dzięki za cynk ;-)

    > nic napisz do mnie moj mail to ksywa z grupy na końcu cyfra 8,
    > skrzynka znajduje się na wirtualnej polsce więc wiadomo jaka jest
    > końcówka po @

    wysłałem... :-)

  • 17. Data: 2014-06-03 01:20:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
> [...]
    > nie kumam. W końcu sobie pomagamy a nie się nabijamy...ale jak ktoś lubi
    > żeby sięz niego nabijać, to nie będę siedział i tylko czytał :D

    Widzisz... nie jest zbyt mądre wyśmiewać się z czegoś, czego nie rozumiesz!

    Zamiast nabijać się z ludzi po prostu zapytaj: "Pszemol, czemu nie chcesz
    ujawnić na publicznym forum numeru IMEI swojego telefonu?".
    A jak grzecznie poprosisz bez nabijania się to chętnie Ci to wyjaśnię :-)

    p.s.
    czy (R) w Waszych ksywkach to zbieg okoliczności czy jesteście jakoś
    "spokrewnieni"? ;-)

  • 18. Data: 2014-06-03 01:50:22
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:lmj0qt$sa0$1@dont-email.me :
    > "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Widzisz... nie jest zbyt mądre wyśmiewać się z czegoś, czego nie
    > rozumiesz!

    Szczypty ironii nie rozumiesz? :D

    > Zamiast nabijać się z ludzi po prostu zapytaj: "Pszemol, czemu nie chcesz
    > ujawnić na publicznym forum numeru IMEI swojego telefonu?".
    > A jak grzecznie poprosisz bez nabijania się to chętnie Ci to wyjaśnię :-)

    W sumie to cały czas "podprogowo" pytam :) Wychodzę z założenia że skoro nie
    chcesz podać, to również nie chcesz powiedzieć dlaczego nie chcesz
    podać...no chyba że znalazłeś tel i boisz się że ktoś rozpozna "swoje" IMEI
    :)

    > p.s.
    > czy (R) w Waszych ksywkach to zbieg okoliczności czy jesteście jakoś
    > "spokrewnieni"? ;-)

    Ładnie wyglada :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 19. Data: 2014-06-03 08:05:52
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-03 01:20, Pszemol pisze:
    > "Pszemol, czemu nie chcesz
    > ujawnić na publicznym forum numeru IMEI swojego telefonu?".
    > A jak grzecznie poprosisz bez nabijania się to chętnie Ci to wyjaśnię :-)

    No właśnie - czemu nie chcesz ujawnić? Albo ta konspira z adresami
    e-mail, przecież to zwykła dziecinada.

  • 20. Data: 2014-06-03 14:10:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > No właśnie - czemu nie chcesz ujawnić?

    Bo nie chcę aby ktoś sobie moim numerem EMEI zaprogramował
    swój kradziony telefon i żeby mi potem w jakichś sieciach mój
    przestał działać bo ktoś już używa telefonu z takim samym EMEI.

    > Albo ta konspira z adresami e-mail, przecież to zwykła dziecinada.

    Przecież mój adres jest jawnie w polu Reply-To: nagłówków!
    Większą "konspirę" robisz Ty, chyba że "jahu.com" to nie "yahoo.com"?