    From: Ivam <f...@W...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: zębatka zdawcza zipp pro50
    Date: Thu, 07 Mar 2013 19:11:09 +0100

    W dniu 2013-03-07 09:47, Kuczu pisze:
    > Moge opowiedziec o wielu fajnych przypadkach z chinczykami bo mam z nimi
    > czesto do czynienia

    Ja niezbyt często, ale instalacje elektryczne w tych pojazdach są
    naprawdę ciekawe. Brak bezpieczników, fabrycznie zamontowane żarówki o
    różnych napięciach pracy, kontrolki, które nie są podłączone, albo źle
    podłączone.

    A powiedz czy masz jakiś stały punkt, np. przywozi ktoś chińczyka, który
    nie odpala. To czy najczęściej jest ten sam powód?

    Ja często mam do czynienia ze sprzętem typu kosiarka, piła łańcuchowa,
    kosa, etc. w 99,99% nowych chińczyków jako pierwszy pada przewód
    paliwowy. A w dalszej kolejności się okazuje, że sprężanie oscyluje kolo
    0,6MPa ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo