    From: Witold Rodzeń [vmobile.com.pl] <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: zgooglowacenie...
    Date: Sun, 6 Aug 2017 22:23:57 +0200

    > Użytkownik "wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU"
    > napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:olvvf5$7su$...@n...news.atman.pl...

    > dziękuję za ofertę,
    > a jaki to jest rząd wielkości - stać takiego trójkowego abiturienta
    > politechniki warszawskiej jak ja? czy może wymaga wyższej średniej
    > skumulowanej?

    > i czy powiesz mi jak, czy tylko sam zrobisz i na koniec rzucisz parę
    > wniosków końcowych?

    Na bazie tego co wiem trudno ocenić jaki byłby koszt tego co trzeba zrobić.
    Rząd kwot zależny od tego, jaki efekt ma zostać osiągnięty.

    Jeśli pokażesz co to za strona to obejrzę jej stan i będę mógł coś
    powiedzieć.
    W ramach promocji mogę wskazać słabe strony. Jeśli domyślisz się co zrobić
    dalej to masz bezpłatną pomoc.

    Jeśli nadal potrzebne będą podpowiedzi to część mogę udostępnić bezpłatnie.
    Być może jeśli ktoś z Twoich znajomych będzie szukał usług w tym zakresie
    może Ci przyjść do głowy polecić mu moje usługi ;)

    pozdrawiam / best regards
    Witold Rodzeń

    Tel: (+48) 71 75 75 229, GSM: (+48) 601 594 674, Skype: witold.rodzen
    http://www.vmobile.com.pl (Aplikacje internetowe), https://vmobile.pl
    (e-commerce)