  • 1. Data: 2010-11-29 13:11:58
    Temat: zima :D
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Zaczęło się - wczoraj wieczorem w Elblągu przyszedł pierwszy mróz i od razu
    ktoś chciał odpalić na kable od naszego tikacza. A dziś już z rana mijałem
    dwa czy trzy "pociągi" z autem na holu. Za miastem zima zaczęła się ciut
    wcześniej i już mijałem jednego w rowie i jednego na drzewie. Niezły
    początek. :)

    Szkoda że już nie mam poloneza, tak lubiłem odpalać od niego BMW i golfy...
    ;(

    --
    pzdr, Eli

  • 2. Data: 2010-11-29 13:14:12
    Temat: Re: zima :D
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eli" <e...@w...pl> napisał
    > Szkoda że już nie mam poloneza, tak lubiłem odpalać od niego BMW
    > i golfy... ;(

    Zawsze mozesz kupic, ileto teraz kosztuje - mniej niz OC ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-11-29 13:15:42
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    > Zawsze mozesz kupic, ileto teraz kosztuje - mniej niz OC ? :-)

    Tylko że mi nie jest potrzebne auto generalnie. :)

    --
    pzdr, Eli

  • 4. Data: 2010-11-29 13:32:55
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 29.11.2010 13:11, Eli pisze:
> [...]
    > Niezły początek. :)
    >
    > Szkoda że już nie mam poloneza, tak lubiłem odpalać od niego BMW i

    [OT]
    Jak się jechało dzisiaj do pracy zwolennikom letnich opon w naszym klimacie?

  • 5. Data: 2010-11-29 13:37:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał
    > [OT]
    > Jak się jechało dzisiaj do pracy zwolennikom letnich opon w
    > naszym klimacie?

    Dzis jednego widzialem. Teren niby plaski, a jednak na koncu ulicy
    okazuje sie jest lekko pod gorke .. i juz mu to dluzsza chwile
    zajelo. Lodzik na osiedlu i calorocznym nie stawia oporu - przy
    letnich chyba strach jechac :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-11-29 13:38:49
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 13:32:55 +0100, Albercik napisał(a):

    > Jak się jechało dzisiaj do pracy zwolennikom letnich opon w naszym klimacie?

    Ja nie do pracy a do dochtóra który wydał zaświadczenie że mogę
    pracować. A jechało się co najmniej zabawnie i wężykiem :) (niemniej z
    prędkością w okolicach maksymalnej dozwolonej).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-11-29 14:09:52
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 29 Lis, 13:38, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Ja nie do pracy a do dochtóra który wydał zaświadczenie że mogę
    > pracować. A jechało się co najmniej zabawnie i wężykiem :) (niemniej z
    > prędkością w okolicach maksymalnej dozwolonej).

    jechałeś na rowerku czy autkiem ? ;)

    W Katowicach w dniu dzisiejszym jest baaardzo ciekawie ;) na
    osiedlowych już lód niekiedy był ;)
    Lubię te klimaty zimowe, ciężko się jedzie ale przynajmniej człowiek
    się nie nudzi ;) tylko te korki... tragedia jest.

    Miałem jechać do Kielc, ale góra zdecydowała, że za ciężkie warunki
    są :( a i tak słyszałem, że kilka dróg po drodze jest zablokowanych
    przez ciężarówki.

  • 8. Data: 2010-11-29 14:17:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 05:09:52 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

    > jechałeś na rowerku czy autkiem ? ;)

    Do dochtóra autem (jakieś 6 km), potem do miasta na rowerze (jakieś 10
    km). Na razie opona zimowa w rowerze się nudzi - chlapa głównie. Jak się
    zacznie oblodzenie i ubity śnieg (jak się nie zacznie to pojadę do lasu,
    tam drogi pożarowe są fajnie utrzymane) to pokaże zęby... czy raczej
    kolce :P
    Niemniej w aucie zimowe się przydają, trzeba coś zrobić żeby kasa na nie
    była... Bo na razie krucho, a wypłata dopiero za miesiąc.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-11-29 14:44:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-29 13:32, Albercik pisze:

    > [OT]
    > Jak się jechało dzisiaj do pracy zwolennikom letnich opon w naszym klimacie?

    Nie wiem jak się jechało zwolennikom, ale ja jechałem na letnich - i nie odczułem
    różnicy. Kto wie, może dlatego że u mnie drogi czyste? :)

  • 10. Data: 2010-11-29 14:44:09
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 29 Lis, 14:17, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Do docht ra autem (jakie 6 km), potem do miasta na rowerze (jakie 10
    > km). Na razie opona zimowa w rowerze si nudzi - chlapa g wnie. Jak si
    > zacznie oblodzenie i ubity nieg (jak si nie zacznie to pojad do lasu,
    > tam drogi po arowe s fajnie utrzymane) to poka e z by... czy raczej
    > kolce :P
    > Niemniej w aucie zimowe si przydaj , trzeba co zrobi eby kasa na nie
    > by a... Bo na razie krucho, a wyp ata dopiero za miesi c.

    do miasta na rowerze, dobry pomysł. Ja nie mam zimówki i nie jeżdżę na
    sprzęcie na sezon w zimie, bo mi sól by go wyżarła.