    Date: Sun, 30 Sep 2012 18:06:56 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zmiana oleju

    W dniu 2012-09-30 15:13, ojciecc pisze:
    (...)
    > Skąd wiesz jaki chłop ma olej 15w40 zalany, skąd wiesz że typowy, jaki
    > to jest typowy? Czy typowy to jest mobil o oznaczeniu 15w40 czy castrol
    > z tesco z napisem 15w40 poza klasyfikacją, nawet na stronie producenta
    > go nie ma ale w Tesco jest.Szklana kula powiedziała?

    Zdaje się, że wszyscy wiedzą, tylko Ty wymyślasz jakieś cuda. No, ale
    to pewnie skutki tej szklanej kuli, która łączy z googlem.

    > W artykule i kilku innych miejscach pisze wyraźnie żeby starego grata
    > tym nie częstować bo 1.został zaprojektowany do mineralnego
    > 2.syntetyczny olej ma często dodatki czyszczące który odkleją nagar, ty
    > wiesz jednak lepiej. Lej śmiało do swojego.

    Czytaj, czytaj. Jak nie wiesz czym się różni mineralny od
    półsyntetycznego to może doczytaj, ale tak ze zrozumieniem.

    > W instrukcji Peugota jest napisane wyraźnie rodzaje oleju z producentem
    > i modelem włącznie 10W40 (więc nie same oznaczenie lepkości i
    > temperatury). Jak widziałeś nawet Platinum zaczął różne oleje wypuszczać
    > do różnych nacji samochodów np do niemieckich do francuskich.

    ROTFL - to się nadaje do złotej księgi cytatów. Łykasz te bzdury jak
    młody pelikan. Zresztą jak widzę nie tylko te.