  • Data: 2019-11-07 14:19:18
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, November 7, 2019 at 1:47:06 PM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > W którym momencie wg Was ten kierowca zaczął hamować?
    > A tak przy okazji dlaczego bordowe auteczko wyprzedza na pasach??

    Chyba faktycznie nie widziales tego filmu w calosci, https://youtu.be/ctAZwNS2sYs

    Stoja 2 samochody, piesi zeszli z pasow, ruszaja... tuz po ruszeniu kolejne 2 osoby
    wlazly na pasy.
    Trudno mowic w tej sytuacj o wyprzedzaniu, obaj rowno ruszyli... jak wg ciebie maja
    jechac. Idealnie rowno? z jaka dokladnoscia? Jeden ma poczekac, az drugi za pasy
    przejedzie? Zawsze ktos kogos bedzie wyprzedzal...
    Dlatego m.in. wg Konwencji Wiedenskiejnie nie jest to wyprzedzanie (jada 2 pasy
    samochodow, kazdy swoim tepem...)
    Po prostu pech... wg mnie piesze popatrzyly, ze samochody stoja i po chwili wlazly,
    kierowca sprawdzil, ze piesi zeszli, pasy puste i ruszyl...