  • Data: 2019-11-08 12:24:10
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uratowałem dzisiaj jednemu życie. Lazla minoga, leb spuszczony, nie rozgląda się.
    Jedno trabniecie przywołał go do porządku.
    Bohater. Kur... ty więcej żyć uratujesz jak przestaniesz jeździć tym
    swoim pordzewiałym struclem, poszpachlowanym zaprawą cementową i
    powiązanym sznurkiem.
    > Jechalem wolno i dostrzegłem barana z takiej odległości ze bez problemu bym się
    zatrzymał jak by wlazł.

    Kłamiesz. Zapierdalałeś i w ostatnim momencie zauważyłeś, że osoba
    wchodzi na przejście.

    Gdyby było tak jak opisujesz to twoim obowiązkiem było udzielić jej
    pierwszeństwa, a nie trąbić.

    > Każdy może spróbować mojej metody. To nic nie kosztuje.

    Do czasu jak się trafi w pobliżu policja i dostaniesz mandat za takie
    zachowanie lub cie ktoś wywlecze zza kierownicy i dokona samosądu.