  • 1. Data: 2010-11-26 10:35:00
    Temat: zregenerować ścieżki na płytce ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Ostatnio zaczął mi dziwnie zachwowywać się centralny zamek. Raz działa ok
    a po chwili jakoś niemrawo (słychać, że siłowniki pracują ale jakoś słabo)
    albo
    w ogóle nic nie otwiera ani nie zamyka.

    Na pilocie działa jakby lepiej ale z nim z kolei mam inne problemu (wydaje
    mi się, że
    uzbrojony alarm mocno rozładowuje akumulator) dlatego go raczej nie używam.

    Pomysłałem, że zaczne od sprawdzenia sygnału otwarcia / zamknięcia z
    głównego
    siłownika.

    Po rozebraniu go okazało się, że w środku jest płytka ze ścieżkami po
    których ślizga
    się metalowa blaszka i zależnie od tego czy drzwi są otwarte czy zamknięte
    to zwiera
    2 grupy styków. Problem jest taki, że te ścieżki miejscami są przetarte do
    gołego
    laminatu.

    Pytanie brzmi: czy jest szansa coś z tym zrobić ? W sumie to raczej nie ma
    szans
    bo każda próba naprawy skończy się pewnie tym, że za 3 dni będe kupował
    jednka
    nowy siłownik ale może ktoś ma pomysł ?

    Nie wiem czy akurat to jets problemem bo nie wiem czy sterownikowi tego
    centralnego wystarczy krótki impuls czy te styki muszą być na stałe zwarte.
    Jeżeli
    to pierwsze to taki impuls pewnie jest bo ścieżka nie jest raczej na całej
    długości
    przetarta a tylko w miejscach gdzie ślizgacz zatrzymuje się w pozycjach
    otwarty/zamkniety.

  • 2. Data: 2010-11-26 11:04:44
    Temat: Re: zregenerować ścieżki na płytce ?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 26.11.2010 11:35, bagno pisze:

> [...]
    > szans
    > bo każda próba naprawy skończy się pewnie tym, że za 3 dni będe kupował

    Kup za 10..15zł nowy siłownik.
    Ewentualnie możesz, jak jest gdzie i jak, dorobić krańcówkę taką jaka
    jest w siłownikach a nie jakieś ścieżki.

  • 3. Data: 2010-11-26 11:35:37
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kup za 10..15zł nowy siłownik.
    > Ewentualnie możesz, jak jest gdzie i jak, dorobić krańcówkę taką jaka jest
    > w siłownikach a nie jakieś ścieżki.

    Nie chce znowu tych wtyczek przerabiać. Po drugie to nie wiem czy te
    siłowniki mają takie same mocowanie,
    taki sam skok. No i ile taki chinski szajs za 15 zł wytrzyma ?

    Z drugiej strony to zdecowanie wolałbym założyć nowy bo dorabianie tych
    płytek źle się skończy.

  • 4. Data: 2010-11-26 12:32:31
    Od: Jaruś (POJEB) Drobiowy <jasnie wielmoznyjarus@natronie.pl>

    "bagno" <b...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > taki sam skok. No i ile taki chinski szajs za 15 zł wytrzyma ?
    >
    > Z drugiej strony to zdecowanie wolałbym założyć nowy bo dorabianie tych
    Nie wiem jak wygląda ta płytka, ale ja kiedyś podobny problem rozwiązałem
    metodą "Słodowego". Nalutowałem na wytartą ścieżkę kawałek odpowiednio
    przyciętej i dopiłowanej blaszki z płaskiej baterii.

    Andy

  • 5. Data: 2010-11-27 10:41:37
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kup za 10..15zł nowy siłownik.
    > Ewentualnie możesz, jak jest gdzie i jak, dorobić krańcówkę taką jaka jest
    > w siłownikach a nie jakieś ścieżki.

    Siłownik profesjonalnie naprawiony

    http://brak-tu-sensu.pl/upload/DSCN1509.jpg

    hehe