eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzwyczaje w warsztatach › Re: zwyczaje w warsztatach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xl
    ned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwind
    s-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: zwyczaje w warsztatach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a591f24$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Sat, 13 Jan 2018 12:23:35 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5a591f24$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <5a59ec37$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.134.3.235
    X-Trace: 1515842615 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5149 46.134.3.235:4803
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1652
    X-Received-Body-CRC: 3534770245
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622520
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.01.2018 o 21:48, pueblo pisze:
    > Z reguły pozwalają się przyglądać klientowi, jak coś robią z jego autem.
    > Czy dużo jest takich, co mają system za zamkniętymi drzwiami? Pan poczeka
    > za drzwiami, a my tu zrobimy, a jak coś wyjdzie to zawołamy.
    >
    bo to jest tak: Jeśli życzysz sobie wymianę oleju, filtra itp - możesz
    patrzeć. jeśli masz usterkę mniej specyficzna, gdzie znalezienie jej po
    niepewnych objawach stanowi duży problem - niema szans żebyś patrzył
    komuś na ręce. Mechanik najczęściej sprawdza dziesiątki miejsc, które
    okazują się sprawne, zanim znajdzie to które może powodować błędy. jak
    możliwych miejsc awarii jest kilka, zaczyna się losowanie. nikt za to
    nie będzie chciał płacić, bo mechanik powinien miec szklaną kulę....

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.01.18 12:51 PiteR
  • 13.01.18 13:16 z
  • 13.01.18 18:40 PiteR

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: