    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zwyczaje w warsztatach
    Date: Sat, 13 Jan 2018 17:40:19 GMT

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > Może to zależy od wieku ale ja już przestałem się interesować
    > którą ręką majster kręci śrubę. :-) Na zasadzie nie rób bliźniemu
    > tego co tobie nie miłe.

    Grzech główny to brutalne obchodzenie się z samochodem.

    Rozmawia się z właścicielem, okoliczną sławą a pracę wykonuje młodszy
    pracownik|uczeń.

    Matoł niepotrzebnie rozkręca śruby, rozbiera w zrytej kolejności
    podzespół (tylko jemu znanej dlaczego) rozrywa niepotrzebnie fabryczne
    spinki opaski. Nie wiem czy nadal ale kiedyś była taka moda zaciskać
    przewody hamulcowe żeby płyn nie uciekał. Tylko przyjebać szpadlem.

    Urwą gwint czy obiją lakier ważne, że nikt nie widzi.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/