  • 1. Data: 2018-10-11 13:03:29
    Temat: Rebtel już nie tylko Wrocław
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Właśnie dostałem SMS, że Rebtel już działa w Warszawie i żebym nie
    przegapił. No to zamówiłem sobie przeniesienie do sieci Rebtel, ciekaw
    jestem kiedy dostanę kartę.
    W nadzwyczaj dobrym momencie dostałem zaproszenie, zaraz po zakończenia
    darmochy w Virgin. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 2. Data: 2018-10-11 13:48:17
    Temat: Re: Rebtel już nie tylko Wrocław
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.10.2018 13:03, Akarm pisze:

    > Właśnie dostałem SMS, że Rebtel już działa w Warszawie i żebym nie przegapił.

    Nie bądź taki warsiawiak spod Grójca. Rebtel jest już dostępny w całej Polsce.
    Działa w sieci Plusa.

  • 3. Data: 2018-10-11 15:22:34
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-10-11 o 13:48, collie pisze:

    > Nie bądź taki warsiawiak spod Grójca. Rebtel jest już dostępny w całej
    > Polsce.
    > Działa w sieci Plusa.

    No, nie bardzo. W moim rejonie Plus zasięgu nie ma.

  • 4. Data: 2018-10-11 15:41:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.10.2018 15:22, Trybun pisze:

    > No, nie bardzo. W moim rejonie Plus zasięgu nie ma.

    Zawsze możesz stać się takim warszawiakiem. Od poniedziałku do piątku. ;)

  • 5. Data: 2018-10-11 15:58:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-11 o 15:22, Trybun pisze:

    > No, nie bardzo. W moim rejonie Plus zasięgu nie ma.

    Tutaj nie widziałem dotąd informacji, że poza Wrocławiem też można
    dostać kartę Rebtel. Dopiero dzisiaj dostałem SMS.
    Kilka tygodni temu Rebtel mnie informował, że na razie karty mogą
    otrzymać tylko mieszkańcy Wrocławia. Wydawało mi się, że informacja o
    rozszerzeniu dostępności kart może się przydać tutejszym bywalcom.
    Jak widać, nie wszystkim...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-10-11 16:04:56
    Od: h...@g...com

    > Nie bądź taki warsiawiak spod Grójca. Rebtel jest już dostępny w całej Polsce.
    > Działa w sieci Plusa.

    Niby jest, ale jest jednocześnie pierwszym operatorem który do świadczenia usługi
    potrzebuje dane mojej karty.

    --
    Heniek

  • 7. Data: 2018-10-11 17:39:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > otrzymać tylko mieszkańcy Wrocławia. Wydawało mi się, że informacja o
    > rozszerzeniu dostępności kart może się przydać tutejszym bywalcom.

    Śląsk. Na ich stronie poprosiłem o kartę - na razie nie odpowiedzieli.

    ToMasz

  • 8. Data: 2018-10-11 17:43:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.10.2018 16:04, h...@g...com pisze:

    > Niby jest, ale jest jednocześnie pierwszym operatorem który do świadczenia usługi
    potrzebuje dane mojej karty.

    No właśnie, a tu przecież na dodatek wszystko darmowe - nie trzeba
    płacić za rozmowy, esemesy i 1 GB danych - ale nr karty płatniczej
    musisz podać. Dziwne to.

  • 9. Data: 2018-10-11 21:41:30
    Od: h...@g...com

    Tłumaczą to tym, że to dla dobra klientów jak będą w przyszłości kupować dane.
    A ja nie chcę...

    __
    Heniek

  • 10. Data: 2018-10-11 23:15:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-11 o 21:41, h...@g...com pisze:
    > Tłumaczą to tym, że to dla dobra klientów jak będą w przyszłości kupować dane.
    > A ja nie chcę...

    Co to ten Rebtel? To jest produkt Żydów? Nie spotkałam się z czymś takim.

    --
    animka