  • 11. Data: 2018-10-12 00:27:05
    Temat: Re: Rebtel już nie tylko Wrocław
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.10.2018 23:15, Animka pisze:

    > Co to ten Rebtel? To jest produkt Żydów?

    I cyklistów.

  • 12. Data: 2018-10-12 00:30:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-12 o 00:27, collie pisze:

    > I cyklistów.

    Jedni i drudzy do siebie podobni.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-10-12 07:17:26
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.10.2018 collie <c...@v...pl> napisał/a:

    > I cyklistów.

    I masonów. Nie zapominajmy o masonach.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 14. Data: 2018-10-12 10:36:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-11 o 16:04, h...@g...com pisze:

    > Niby jest, ale jest jednocześnie pierwszym operatorem który do świadczenia usługi
    potrzebuje dane mojej karty.

    Folx był pierwszy.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2018-10-12 10:38:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-11 o 17:43, collie pisze:

    > No właśnie, a tu przecież na dodatek wszystko darmowe - nie trzeba
    > płacić za rozmowy, esemesy i 1 GB danych - ale nr karty płatniczej
    > musisz podać. Dziwne to.

    Ma to swoje uzasadnienie - ograniczają cebulaków, biorących 100 kart na
    siebie. A tak, jeden człowiek-jeden numer, i to jeszcze nie byle jaki
    biedak, tylko normalny człowiek posiadający kartę, czyli mówiący -
    dzięki za darmowe połączenia, smsy i trochę neta, ale aby pokazać, że
    traktuję was poważnie, podepnę kartę jako dowód, że potencjalnie mogę
    zakupić dodatkowy net.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2018-10-12 10:39:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-11 o 21:41, h...@g...com pisze:
    > Tłumaczą to tym, że to dla dobra klientów jak będą w przyszłości kupować dane.
    > A ja nie chcę...

    I bardzo dobrze, właśnie oblałeś sito na ich abonenta - taki jest ich cel :)

    Normalny człowiek - potrzebujący jednego numeru na swoje prywatne użycie
    - z przyjemnością podepnie kartę, aby mieć darmową usługę.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2018-10-12 11:44:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Oct 2018 17:43:46 +0200, w <5bbf6fb2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>,
    collie <c...@v...pl> napisał(-a):

    > No właśnie, a tu przecież na dodatek wszystko darmowe - nie trzeba
    > płacić za rozmowy, esemesy i 1 GB danych - ale nr karty płatniczej
    > musisz podać. Dziwne to.

    Bo w razie np. chęci zadzwonienia za granicę miły głos poinformuje Ciebie, że
    "naciśnij 1, aby doładowac konto kwotą XXX".

    Pułapka polega na tym, że po angielsku i niewyraźnie, no i naciskasz to 1 :)

  • 18. Data: 2018-10-12 11:54:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-12 o 11:44, r...@k...pl pisze:

    > Bo w razie np. chęci zadzwonienia za granicę miły głos poinformuje Ciebie, że
    > "naciśnij 1, aby doładowac konto kwotą XXX".
    >
    > Pułapka polega na tym, że po angielsku i niewyraźnie, no i naciskasz to 1 :)

    Ależ mi pułapka. W abonamencie nawet takiej zapowiedzi nie ma, a ceny
    pewnie 10x wyższe niż w Rebtelu :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2018-10-12 15:23:32
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-12 o 07:17, Dominik Ałaszewski pisze:

    > I masonów. Nie zapominajmy o masonach.

    Stare i niemodne. Nie papugujcie.

    --
    animka

  • 20. Data: 2018-10-12 17:20:33

    Fri, 12 Oct 2018 11:54:46 +0200, w <pppr15$h4n$2@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Ależ mi pułapka. W abonamencie nawet takiej zapowiedzi nie ma, a ceny
    > pewnie 10x wyższe niż w Rebtelu :)

    Daj dziecku telefon, to sobie uświadomisz problem :)