  • 41. Data: 2018-10-18 18:58:15
    Temat: Re: Rebtel już nie tylko Wrocław
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.10.2018 o 14:18, Akarm pisze:

    > Też jestem ciekaw.
    > No i taka ciekawostka - pewien pies poinformował tutaj, że karty są
    > dostępne w całej Polsce, a ToMasz pisze, że na Śląsku jeszcze nie.
    > Kto ma rację?
    > Ja bym się skłaniał raczej do informacji podanej przez ToMasza, który
    > pisze z pozycji praktyka.

    dostałem kartę z rebtela do Bytomia. na razie wykonałem z 10 połączeń do
    różnych sieci - opłata zero (dolarów, tak mają na www). czy można mieć
    kilka kart rebtel czy narazie ograniczają?

    ToMasz

  • 42. Data: 2018-10-18 19:46:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-18 o 18:58, ToMasz pisze:

    > czy można mieć
    > kilka kart rebtel czy narazie ograniczają?

    Ja pytałem tylko o drugą i dostałem odpowiedź, że można.
    Odpowiedź otrzymałem nie w ciągu 24 godzin, ale dopiero po 45 godzinach.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/