  • 1. Data: 2018-12-03 15:15:13
    Temat: Rebtel kończy działalność - hehe, szybko poszło :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Drogi Kliencie,

    Chcieliśmy Cię poinformować, że Rebtel zdecydował się na zakończenie
    świadczenia usług w Polsce z dniem 3 stycznia 2019 r. W związku z tym Twoja
    umowa z Rebtel (Rebtel Poland sp. z o.o. i Rebtel Services S.a rl) zostanie
    rozwiązana i przestanie obowiązywać z dniem 3 stycznia 2019 roku, zgodnie z
    punktem 13 Regulaminu Korzystania z Usług Rebtel.

    Jeśli chcesz zachować swój numer telefonu komórkowego, będziesz musiał go
    przenieść do innego operatora przed 3 stycznia 2019 roku.

  • 2. Data: 2018-12-03 15:54:01
    Temat: Re: Rebtel kończy działalność - hehe, szybko poszło :)
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-03 o 15:15, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli chcesz zachować swój numer telefonu komórkowego, będziesz musiał go
    > przenieść do innego operatora przed 3 stycznia 2019 roku.

    I tak się dziwię, że jest tylu wirtualnych operatorów.
    No chyba, że to tylko spółki córki.

    Robert

  • 3. Data: 2018-12-03 16:00:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Jeśli chcesz zachować swój numer telefonu komórkowego, będziesz musiał go
    > przenieść do innego operatora przed 3 stycznia 2019 roku.

    Nachapali się numerów kart kredytowych wystarczająco dużo :)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2018-12-04 08:35:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.12.2018 o 16:00, Liwiusz pisze:

    > Nachapali się numerów kart kredytowych wystarczająco dużo :)

    ale czy te numery kont są im do czegoś potrzebne, przydatne?
    Czy mam się czego obawiać? (podałem im numer konta na którym mam 1zł)

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-12-04 10:17:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > musiał go
    > przenieść do innego operatora przed 3 stycznia 2019 roku.

    A co potem ? Przepada, wraca do operatora pierwotnego, znika ?

    >Nachapali się numerów kart kredytowych wystarczająco dużo :)

    Myslisz ? Chyba by sie nie odwazyli ...

    J.

  • 6. Data: 2018-12-04 10:41:22
    Od: p...@g...com

    --Myslisz ? Chyba by sie nie odwazyli ...

    nie ma powodow do niepokoju :-) zwazywszy na bardzo ograniczony zasieg raczej
    testowali jakies rozwiazanie techniczne moze takie:

    https://www.youtube.com/watch?v=t1WWDBTda2Y

  • 7. Data: 2018-12-04 11:18:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-04 o 08:35, ToMasz pisze:

    > ale czy te numery kont są im do czegoś potrzebne, przydatne?
    > Czy mam się czego obawiać? (podałem im numer konta na którym mam 1zł)

    Co do zasady pewnie nie, jeśli są uczciwi. Ale jeśli nie są - to w końcu
    numery ważnych kart mają swoją cenę w tak zwanym czarnym internecie.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-12-04 11:20:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-04 o 10:41, p...@g...com pisze:
    > --Myslisz ? Chyba by sie nie odwazyli ...
    >
    > nie ma powodow do niepokoju :-) zwazywszy na bardzo ograniczony zasieg raczej
    testowali jakies rozwiazanie techniczne moze takie:

    > https://www.youtube.com/watch?v=t1WWDBTda2Y

    Ilostrzałowy ten pistolet jest?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-12-04 11:27:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-04 o 11:20, Liwiusz pisze:

    > Ilostrzałowy ten pistolet jest?

    Chyba zmieniał raz magazynek i pożyczał broń od innych. :-)

    Robert

  • 10. Data: 2018-12-04 11:28:55
    Od: p...@g...com

    --Ilostrzałowy ten pistolet jest?