  • 1. Data: 2020-01-09 13:59:49
    Temat: Reczne wybieranie operatora
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czasami kiedy mam problem z zasiegiem playa, wybieram recznie innego
    operatora.
    Kiedys najczesciej był to plus.

    Teraz zajrzałem i okazuje sie ze przy wyborze plusa, zarówno 3g jak i 2g
    mam napisane (zakazane)
    Dlaczego?

    Przy okazji zastanawiam sie dlaczego na liscie wyboru nie mam zadnego
    operatora z dopiskiem LTE? Mam play LTE, play 3g i 2g a pozostałych tylko
    z opisem 3g i 2g.
    Dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 2. Data: 2020-01-09 14:06:00
    Temat: Re: Reczne wybieranie operatora
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.01.2020 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > Teraz zajrzałem i okazuje sie ze przy wyborze plusa, zarówno 3g jak i 2g
    > mam napisane (zakazane)
    > Dlaczego?

    Dlatego:
    https://blogplay.pl/2018/12/historyczna-zmiana-play-
    wypowiedzial-umowe-plusowi/

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2020-01-09 20:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dominik Ałaszewski D...@g...pl.invalid ...

    > Dlatego:
    > https://blogplay.pl/2018/12/historyczna-zmiana-play-
    wypowiedzial-umow
    > e-plusowi/

    Dziekuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 4. Data: 2020-01-14 17:29:55
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 9.01.2020 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > mam napisane (zakazane)
    > Dlaczego?
    >
    > Przy okazji zastanawiam sie dlaczego na liscie wyboru nie mam zadnego

    Orange zezwala na LTE.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 5. Data: 2020-01-14 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX MR k...@s...us ...

    > Orange zezwala na LTE.

    Ok, ale widze tu pewna niekonsekwencje.
    Bo Plusa nadajniki sa na liscie tyle ze z adnotacją zakazane.
    A LTE poza Play nie ma zadnych.
    Dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 6. Data: 2020-01-14 20:35:54
    Od: p...@g...com

    Play kupuje najtańszy roaming krajowy bo zajebisty zasięg ma ;-)

  • 7. Data: 2020-01-15 12:31:20
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 14.01.2020 o 19:59, Budzik pisze:

    > Ok, ale widze tu pewna niekonsekwencje.
    > Bo Plusa nadajniki sa na liscie tyle ze z adnotacją zakazane.
    > A LTE poza Play nie ma zadnych.

    Ważne że Orange zezwala na LTE. A że nie wyświetla, trudno.

    > Dlaczego?

    Nie wiem i nie interesuje mnie to.

  • 8. Data: 2020-01-15 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX MR k...@s...us ...

    > Ważne że Orange zezwala na LTE. A że nie wyświetla, trudno.

    W jakim sensie?
    Polacze sie z 3G i bedzie LTE?

    > Nie wiem i nie interesuje mnie to.

    merytorycznie... ;-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 9. Data: 2020-01-16 18:51:46
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 15.01.2020 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ALEX MR k...@s...us ...

    > W jakim sensie?
    > Polacze sie z 3G i bedzie LTE?

    Będziesz mógł korzystać z netu 4G.