  • 1. Data: 2019-03-26 17:59:53
    Temat: Redaelli Ricambi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Co znaczy opis na włoskiej czesci Redaelli Ricambi?
    Wiem ze fiat na oryginałałach pisze Ricambi originalli...
    Ale Redaelli?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 2. Data: 2019-03-26 21:25:35
    Temat: Re: Redaelli Ricambi
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-03-26 17:59, Budzik wrote:
    > Redaelli Ricambi

    Może nazwa producenta części?
    http://www.redaelliricambi.com/en

  • 3. Data: 2019-03-26 23:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Może nazwa producenta części?
    > http://www.redaelliricambi.com/en

    ach :)
    Jakos google mi nic oczywistego nie wyrzuciło albo myslałem o niebieskich
    migdałach... :)

    Tak czy siak pierwsze słysze o tym producencie, wiec i tak dupa.
    Ktos kojarzy jaka to polka jakosciowa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch