  • 1. Data: 2010-03-09 11:38:20
    Temat: Redakcja magazynu "Mobile Developer" zaprasza do współpracy autorskiej
    Od: brtk <b...@g...com>

    Witam!

    W imieniu redakcji Software Developer's Journal pragnę zaprosić
    Państwa do współpracy autorskiej nad naszym nowym magazynem "Mobile
    Developer", który poświęcony jest oprogramowaniu urządzeń mobilnych.
    Wiemy jak ciekawa jest to dziedzina, dlatego chcemy stworzyć w pełni
    profesjonalne i - co ważne - darmowe pismo traktujące o tej tematyce.
    Czy w związku z tym chcieliby Państwo podzielić się swoją wiedzą oraz
    spostrzeżeniami i przygotować dowolny artykuł zawierający się w tej
    tematyce?

    Programowanie Windows Mobile, aplikacje WM, programowanie BlackBerry,
    Nokia Symbian OS, Google Android, Java Micro Edition (J2ME), iPhone
    SDK, Lotus Notes Domino IBM na iPhone, Java Card, Open GL ES 1.x,
    środowisko Flash Lite, budowa aplikacji na zamówienie, szkolenia z
    nowości, innowacyjne rozwiązania w oprogramowaniu mobilnym, rozwój
    programowania urządzeń mobilnych, konkurencja na rynku, przyszłość i
    perspektywy... - pomysły na taki materiał można by długo wymieniać.
    Tekst wraz z krótką informacją o autorze i jego działalności, wraz z
    kontaktem, dotrze do grupy ok. 54 tys. specjalistów branży IT (poprzez
    nasz newsletter). Wydanie to będzie rozprowadzane jako dodatek on-line
    do Software Developer's Journal całkowicie za darmo.

    Pismo zamykane będzie w drugiej połowie miesiąca, dlatego też bardzo
    proszę o decyzję i informację możliwie szybko, najlepiej jeszcze w tym
    tygodniu.

    Do kontaktu zapraszamy również firmy zainteresowane prezentacją
    (banery reklamowe, artykuły sponsorowane) na stronach "Mobile
    Developer".

    Pozdrawiam serdecznie,

    - Bartosz Gardocki
    Junior Project Manager
    22 427 36 42
    b...@s...com.pl
    "Software Developer's Journal"
    sdjournal.org

    Wydawnictwo Software Press Sp. z o.o.
    ul. Bokserska 1
    02 - 682 Warszawa
    softwarepress.pl

  • 2. Data: 2010-03-09 19:53:29
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2010-03-09 12:38, brtk pisze:
> [...]
    > Developer",(...)
    > Wydanie to będzie rozprowadzane jako dodatek on-line
    > do Software Developer's Journal całkowicie za darmo.

    Kolejna okazja do spamowania co?

    > - Bartosz Gardocki
    > Junior Project Manager

    Poproś seniora, żeby ruszył cztery litery i coś z tym zrobił:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&rlz=1B3GGGL_plP
    L321PL322&q=mordplik%20software.com.pl&lr=&oq=&um=1&
    ie=UTF-8&sa=N&tab=wg

    bo żaden szanujący się programista nie będzie brudził rąk.
    (pewnie i tak macie to w d... bo nieszanujących się macie na pęczki)

    > 22 427 36 42
    > b...@s...com.pl
    > "Software Developer's Journal"
    > sdjournal.org
    >
    > Wydawnictwo Software Press Sp. z o.o.
    > ul. Bokserska 1
    > 02 - 682 Warszawa
    > softwarepress.pl

    Oprócz linka powyżej cytaty z waszego spamu (przychodzące na inny adres
    niż ten, który używam do grup)
    "Ten e-mail został wysłany, ponieważ Twój adres poczty elektronicznej
    znajduje się w bazie subskrybentów Software.com.pl. Jeśli elementy
    graficzne lub tekstowe tego e-maila nie wyświetlą się, skorzystaj z tego
    linka."
    (http://public.tripolis.com/r/q.... dalej ciąg znaków, prawdopodobnie
    unikalny identyfikator do potwierdzenia czynnego e-maila)

    Dalej oczywiście śmieci reklamowe.

    Na końcu:
    "Jeśli nie chcesz otrzymywać tego typu e-maili, kliknij tutaj."
    (http://public.tripolis.com/r/R... uwagi jak wyżej)

    Nigdy do was się nie zapisywałem, a tym bardziej do jakichś pseudo
    marketingowców z Amsterdamu i nie mam zamiaru klikać.

    Tak czy inaczej będziecie jeszcze długo gnić na BL-ach, o moich
    prywatnych filtrach na serwerach nie wspominając.

    I nawet nie wiem czy zakończyć "pozdrawiam", bo w zasadzie, osobiście
    nic do Juniora nie mam ;)

    Piotr