  • 1. Data: 2011-05-19 22:37:00
    Temat: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    Witam,

    potrzebuę "zaprowadzić porządek" z maglownicą - są wyraźne luzy, zaczyna
    niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
    Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
    I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
    Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
    nowa TRW, bez czujnika, 1450

    Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
    robić od 800 do 1400

    No i mam dylemat: lepiej regenerować czy brac nową TRW (o ASO
    zapomnijmy) - tylko.. czy ten cholerny czujnik jest przekładalny?
    A jeśli regenerować - zna ktoś warsztat w Warszawie lub bliskiej
    okolicy, gzie to zrobią dobrze i dadzą gwarancję na swoją robotę?
    Z gory dzięki za info..
    Rafał

  • 2. Data: 2011-05-19 22:42:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-05-2011 22:37, Rafal pisze:
> [...]
    > nowa TRW, bez czujnika, 1450
    > Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba

    Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i
    brał nową.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-05-19 22:45:11
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    W dniu 2011-05-19 22:42, DoQ pisze:
> [...]
    > niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
    >

    > Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i

    Hmm - to piszesz ze to jest tanio?
    A jesli nowa - co z tym czujnikiem - brać z nim, czy to się łatwo przekłada?

  • 4. Data: 2011-05-20 00:13:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-05-2011 22:45, Rafal pisze:

    > Hmm - to piszesz ze to jest tanio?

    Do mnie nowa (ZF) 5750PLN :)
    Generalnie maglownice do samochodów z którymi miałem do czynienia
    kosztowały majątek...

    > A jesli nowa - co z tym czujnikiem - brać z nim, czy to się łatwo
    > przekłada?

    Przekłada się nieciekawie.
    Ja bym ponegocjował w ASO - będziesz miał dokładnie to co powinno być +
    gwarancja wykonania usługi. Jak się okaże że coś nie pasuje, to u
    "Zdzisia" zapłacisz za kolejny montaz/demontaz + reklamacje, wymiany
    itp. - imho szkoda zachodu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-05-20 19:18:05
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 19 Maj, 22:37, Rafal <r...@n...spamowac> wrote:
> [...]
    > A jeśli regenerować - zna ktoś warsztat w Warszawie lub bliskiej
    > okolicy, gzie to zrobią dobrze i dadzą gwarancję na swoją robotę?

    ja w Volvo 940 pochytrzyłem i zamiast kupić nową zregenerowałem. Od
    tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 zł. Już dawno
    przekroczyłem koszt nowej /wtedy kosztowała w ASO 25 mln- stare
    pieniądze/. Po ostatniej regeneracji wytrzymała 1 rok /była gwarancja
    na rok. wykonawca zameldował że dokona "naprawy" w ramach gwarancji
    ale za montaż i demontaż muszę zapłacić circo 600 czy 700 zł/ O
    ustawieniu zbieżności po ww operacji mogłem zapomnieć bo oni tak
    dobrze robią że nie potrzeba. Ja niedowiarek pojechałem na ustawienie
    zbieżności i musieli dobrze kręcić kluczami aby ją ustawić. Wszystko
    to było w Łodzi na ul Przędzalnianej teraz przenieśli się chyba do
    Andrzejowa. Łubinowa jak wyżej

  • 6. Data: 2011-05-21 15:14:09
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 20 May 2011 10:18:05 -0700 (PDT), tadek
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >ja w Volvo 940 pochytrzyłem i zamiast kupić nową zregenerowałem. Od
    >tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 zł. Już dawno

    w 306-tce miałem nówkę za chyba 300 zł, a wymieniałem po 8 latach
    ekploatacji auta. Za to nakręcić się trzeba było, bo wersja bez
    wspomagania.