  • 1. Data: 2017-03-25 16:28:28
    Temat: Regeneracja wtryskiwaczy
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Jest sobie Volvo XC70 z silnikiem D5, ma przejechane tyle, że zaczyna
    być słychać silnik (lekko "traktorzy"). Pamiętam, że wymiana
    wtryskiwaczy przywracała na długo ładny mrukliwy ton silnika.
    Zastanawiam się więc, czy wymienić, czy może regenerować?
    Są jakieś wady regenerowanych? Kurcze, ostatnim razem trochę wymiana
    kosztowała i nie jestem pewny, czy w starszym wozie chciał bym aż tyle
    zapłacić za spokój w silniku.

    I.

  • 2. Data: 2017-03-25 17:44:52
    Temat: Re: Regeneracja wtryskiwaczy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irek.N. t...@j...taki.jest.pl ...

> [...]
    > Są jakieś wady regenerowanych? Kurcze, ostatnim razem trochę wymiana
    > kosztowała i nie jestem pewny, czy w starszym wozie chciał bym aż tyle

    Ile jezdzisz ze juz drugi raz musisz naprawiac wtryskiwacze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 3. Data: 2017-03-25 18:53:25
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    Możesz podać rok produkcji, moc i ile przejechane na wtryskach?

  • 4. Data: 2017-03-25 22:06:02
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ile jezdzisz ze juz drugi raz musisz naprawiac wtryskiwacze?

    Wózek ma przejechane 458k, a wtryski robiłem gdzieś pod 280k jak pamiętam.

    Trochę się nazbierało, ale jest tak wdzięcznym wozidłem, że nie
    odpuszczę eksploatacji. A że wszystko zdrowiuśkie i niewiele
    (odpukałem...) się dzieje, to pewnie jeszcze długo posłuży.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2017-03-25 22:09:24
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Jarek pisze:
    > Możesz podać rok produkcji, moc i ile przejechane na wtryskach?

    A proszę bardzo.
    2003 XII, 163KM lub 185KM. Nie wiem dokładnie, bo była heca z tuningiem
    w wykonaniu Volvo, a że nie za bardzo wyszło, to nie mam pewności czy
    jest, czy nie :) W sumie... wsjo ryba, spokojnie daje radę.
    Przebieg już podałem.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2017-03-26 11:52:00
    Od: "Jarek" <...@...pl>

> [...]
    > wykonaniu Volvo, a że nie za bardzo wyszło, to nie mam pewności czy jest,
    > czy nie :) W sumie... wsjo ryba, spokojnie daje radę.

    Dzięki.

    Ja mam prawie 270k, raczej na pewno pójdę w regeneracje.
    Oczywiście regeneracja nie może być przeprowadzona w tzw. stodole.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 7. Data: 2017-03-26 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > odpuszczę eksploatacji. A że wszystko zdrowiuśkie i niewiele
    > (odpukałem...) się dzieje, to pewnie jeszcze długo posłuży.

    No ale 170kkm to troche mało, zeby znowu wymianac wtryski, prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 8. Data: 2017-03-26 12:46:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-26 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Irek.N. t...@j...taki.jest.pl ...

    > No ale 170kkm to troche mało, zeby znowu wymianac wtryski, prawda?

    Nie.
    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wtryskiwacze-w
    -silnikach-diesla/0dbc3

    --
    LordBluzg(R)

  • 9. Data: 2017-03-26 14:32:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Nie.
    > http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wtryskiwacze-w
    -silnikach-diesla/0
    > dbc3

    Nie da się przeczytac bo kaze ogladac reklamy.
    Mozesz przekleic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 10. Data: 2017-03-26 15:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    -silnikach-diesla/0

    > Nie da się przeczytac bo kaze ogladac reklamy.
    > Mozesz przekleic?

    Przemogłem się i wyłączylem reklamy :)
    100-120kkm? Wtryskiwacze nie sa drogie?
    Niezła antyreklama diesli...