  • 11. Data: 2015-01-11 19:46:05
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: brusifil <joneklu6@_NOSPAM_gmail.com>

    Arni napisal

    > motocykl sie kupuje a nie kupywuje

    > a skoro juz coś słyszałeś to możesz podrążyć temat zarówno przyczyn
    > (przepisów) jak i rozwiązań:
    > https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=cbr+600+blokada

    przepraszam za błąd i dziękuje za link ale chodzi głownie o odpowiedz mi
    czy uda mi się to zrobić bo jednak to jest duża różnica w pojemności
    (tak/nie)

  • 12. Data: 2015-01-11 20:10:56
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-01-11 o 19:46, brusifil pisze:
    > Arni napisal

    > przepraszam za błąd i dziękuje za link ale chodzi głownie o odpowiedz mi
    > czy uda mi się to zrobić bo jednak to jest duża różnica w pojemności
    > (tak/nie)

    Nie, nie dasz rady.

  • 13. Data: 2015-01-12 00:12:25
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    brusifil <joneklu6@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

    >przepraszam za błąd i dziękuje za link ale chodzi głownie o odpowiedz mi
    >czy uda mi się to zrobić bo jednak to jest duża różnica w pojemności
    >(tak/nie)

    Jesli uda Ci sie zmniejszyc pojemnosc do 125 to prawdopodobnie zadna
    dodatkowa blokada nie bedzie potrzebna.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2015-01-15 22:22:39
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl>

    słyszałem ze metal sie kurczy jak sie zmniejsza jego temperatura. wystarczy
    go tak schłodzic by sie skurczył o te 475 cm3 i szybko zanim sie ogrzeje
    pojechac do diagnosty....

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup

    W dniu 11.01.2015 o 00:25, brusifil pisze:
    > Jacek napisal

    > Chodzi mi blokade aby zarejestrować 600cm3 na 125cm3

    no to chyba logiczne, że żeby zmniejszyć pojemność należy:
    - skrócić korbowody i obciąć cylindry, żeby były niższe
    - albo dotoczyć tuleje do wnętrza cylindra takie, żeby ich sumaryczna
    objętość dawała te nadmiarowe 475 cm3. I wtedy dobrać do nich tłoki. I
    będziesz miał prawdziwe 125 cm3

    --
    Arni

    ---