  • 1. Data: 2016-07-20 23:48:01
    Temat: Rejestracja Play
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Cześć
    Znalazłem jedną kartę w PLAY. Jak ją zarejestruję to co dostanę i za ile?
    Mam na niej włączoną roczną ważność konta. Ponoć to zdjęli? O co chodzi?

    Jak sa bonusy trwałe to kupię ze 2 jeszcze i zarejestruję.

  • 2. Data: 2016-07-21 00:10:31
    Temat: Re: Rejestracja Play
    Od: masti <g...@t...hell>

    Smok Eustachy wrote:

    > Cześć
    > Znalazłem jedną kartę w PLAY. Jak ją zarejestruję to co dostanę

    inwigilację Błaszczaka i Ziobry

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-07-21 02:17:08
    Od: s...@g...com

    chyba Kopaczowej. Ziobro już wie wszystko o Twoich wystepkach bez rejestracji

  • 4. Data: 2016-07-21 02:17:12
    Od: s...@g...com

    chyba Kopaczowej. Ziobro już wie wszystko o Twoich wystepkach bez rejestracji

  • 5. Data: 2016-07-21 11:14:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Jul 2016 17:17:12 -0700 (PDT), s...@g...com
    wrote:
    > chyba Kopaczowej. Ziobro już wie wszystko o Twoich wystepkach bez
    reje
    > stracji

    A co ma do tego premier Kopacz? StraSzydło za to odpowiada a nie
    Kopacz.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-07-21 22:47:36
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.07.2016 o 11:14, Marek pisze:
    > reje
    >
    > A co ma do tego premier Kopacz? StraSzydło za to odpowiada a nie Kopacz.

    Kopacz to wykopała.

  • 7. Data: 2016-07-31 15:25:53
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2016-07-21 o 22:47, Smok Eustachy pisze:

    > Kopacz to wykopała.

    Kto nie ma niczego na sumieniu, pozwoli zarejestrować swoją kartę;)
    Tylko gryzipiórki i szemrawcy się czegoś obawiają. I zwalają winę na PIS.