  • 1. Data: 2005-02-23 10:11:22
    Temat: Rejestracja domen w art.pl
    Od: iaforek <i...@n...chce.spamu.pl>

    Cześć.

    Czy któryś z Grupowiczów rejestrował, niedawno (~pół roku), domenę w art.pl?
    Próbowałem kiedyś zarejestrować domenę. Wypełniłem formularz. Czekam...
    i nic. Wypełniłem jeszcze raz i... nic. Napisałem e-mail - brak
    odpowiedzi. Dzwonię - nikt nie odbiera :(
    Na stronie http://www.art.pl/formularz/ można przeczytać:
    "Osoba zgłaszająca nową domenę oraz jej opiekun techniczny zostaną
    powiadomieni gdy domena zostanie zarejestrowania, bądź zgłoszenie
    zostanie odrzucone jako nie spełniające wymagań. Zgłoszenia domen bez
    poprawnie działających serwerów DNS nie będa w ogóle rozpatrywane."
    DNSy działają. Są skonfigurowane.
    Czy jest jeszcze możliwa rejestracja domen w art.pl? Czy ktoś zna inny
    sposób kontaktu z hostmasterem art.pl niż poprzez e-mail, formularz na
    stronie www, telefon?

    Pozdrawiam
    iaforek
    --
    PowerMac G4 Cube User
    arkadiusz [malpka] jaworski [kropka] pl

  • 2. Data: 2005-02-23 10:18:07
    Temat: Re: Rejestracja domen w art.pl
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall)

    s...@i...edu.pl na ten e-mail powinni szybciej odpowiedzieć
    h...@a...pl
    Też dopiero po kilku wiadomościach otrzymałem odpowiedź.
    Minęło ze 2 miesiące.

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 3. Data: 2005-02-23 10:20:47
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall)

    Maciej Anczura
    ICM, +48 (22) 8749132

  • 4. Data: 2005-02-23 10:56:34
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    iaforek napisał(a):
    > Cześć.
    >
    > Czy któryś z Grupowiczów rejestrował, niedawno (~pół roku), domenę w
    > art.pl?

    rejestrowalem nie dalej jak miesiac temu - odpowiedz przyszla w ciagu 24
    godzin i bylem tym prawie smiertlenie zaskoczony ;] kiedys czekalem
    ponad 2 mies i nic - bez ponaglenia sie nie obylo.

    --
    Łukasz Grąbczewski
    LG1028-RIPE

  • 5. Data: 2005-02-23 11:19:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall) writes:

    [ciach]

    Uprzejmie przypomina się, że odpowiadając na listy należy:

    1. Przycinać cytaty,
    2. Odpowiadać POD pytaniem.

    MJ

  • 6. Data: 2005-02-24 19:47:20
    Od: iaforek <i...@n...chce.spamu.pl>

    On 2005-02-23 11:18:07 +0100, w...@v...pl
    (=?iso-8859-2?Q?Sylwester_Bade=B3ek_-_Verall?=) said:

    > s...@i...edu.pl na ten e-mail powinni szybciej odpowiedzieć
    > h...@a...pl
    > Też dopiero po kilku wiadomościach otrzymałem odpowiedź.
    > Minęło ze 2 miesiące.

    Dziękuję za pomoc. Wczoraj dodzwoniłem się. Sprawę od razu załatwiono!

    iaforek

  • 7. Data: 2005-03-03 12:49:34
    Od: Maciej Anczura <s...@k...org>

    Sylwester Badełek - Verall wrote:

    > Maciej Anczura
    > ICM, +48 (22) 8749132

    Dzwonienia na ten numer moze byc mocno bezowocne.
    Biezaco slusznym telefonem jest ten wystawiony na stronie www.art.pl
    czyli w tej chwili 8245006.

    --
    sh

  • 8. Data: 2005-03-04 17:54:01
    Od: Wojciech Wielogorski <a...@e...pl>

    iaforek wrote:
> [...]
    > i nic. Wypełniłem jeszcze raz i... nic. Napisałem e-mail - brak
    > odpowiedzi. Dzwonię - nikt nie odbiera :(
    AFAIR kiedys to bylo czysto akademickie podejscie do sprawy - po paru
    telefonach i paszkwilach udalo mi sie jakos uzyskac kontakt ;-)

    pzdr