  • 1. Data: 2016-09-08 01:02:28
    Temat: Rejestracja kart Virgin
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Se tym razem podjąłem temat rejestracji kart Virgin...

    Dzień 1
    12-ta. Wpada mi do głowy szalony pomysł by zarejestrować karty Virgin i
    przenieść się do operatora, który nie będzie ode mnie wymagał zainstalowania
    apki telefonicznej by przeglądać konto. Więc podejmuję próbę logowania by
    sobie wszystkie numery pobrać. No jak zwykle przekierowanie na tą pieprzoną
    apk'ę co to Virgin nie umie wyp..ć czyli ... muszę skorzystać w oferty
    jakiegoś innego operatora. Jak już relacjonowałem niejaki LycaMobile ma
    internet, ale taki że akurat nie da się zestawić VPN, więc w sumie tu
    wystarczy ale ogólnie to jakieś nieporozumienie. No i super, udaje się
    zalogować i widać listę numerów. Niestety ... nie ma drukarki, więc ...
    drukujemy do drukarki offline. Jak się znajdziemy w jej zasięgu to
    wydrukuje.

    Wieczorem... wydrukowana lista numerów, ale ... Virgin rejestruje się w
    punktach Inmedio, których jakoś nie ma w mojej okolicy. Odkładam więc na
    następny dzień.

    Dzień 2
    Rano. Inna lokalizacja. Zaopatrzony w listę numerów i dowód osobisty pylam
    na dół, do Inmedio, które akurat blisko jest. Chciałem zarejestrować kartę
    Virgin. Tu proszę numery, dowód. Ale to może nie działać jeszcze,zeznaje
    pani. No to może sprawdźmy czy działa. Ok, wydaje się że już jest ... 5
    minut wpisywania ... chwila konsternacji ... a gdzie tu jest numer karty ?
    To miał być jeszcze numer karty ? :-) Ok, nie mam, przyjdę kiedy indziej.
    Myślę, jak tu te wszystkie numery zdobyć ? Przecież nie noszę tych kart przy
    sobie. No cóż , zostawmy to ...

    Południe. Myśl, w sumie w telefonie mam dwie karty tylko ... czy jest na
    nich numer ? Były podcinane, więc ciężko powiedzieć. Dobra, rozbieram
    telefon. Uff. Jedna podcinana a jedna niepodcinana, ale na obu są pod dwa
    rządki numerów. Hmm ... w pierwszym rządku na obu jest to samo, więc
    odpisuję drugie rządki na kartkę. Składam telefon. Tuptup, schodzę do
    Inmedio. Daję papier z numerami, znowu dowód. Wpisywanie. Przychodzi SMS z
    kodem potwierdzającym. Pani zadaje sobie pytanie, jak ja tu mam wpisać ten
    kod. No nie wiem. Jeszcze raz. Pani mówi,że dalej wybija. W międzyczasie
    pani obsługuje powstałą kolejkę. 3-cia próba, SMS, znowu wybija. Minęło już
    z 20 minut. To ja, byśmy sobie to odpuścili na razie, przyszedłbym jutro np.
    Tak, pani mówi, że szefowa będzie jutro od 16-tej a właściwie to dzisiaj
    też, może poradzi. Idę se.

    17-ta. Może szefowa faktycznie pomoże. Tuptup, schodzę do Inmedio. Nowa
    twarz. Pan z Virgin ? No tak. Podaję kartkę z numerami, pani prosi o dowód.
    3-ci raz jednego dnia. Może ten dowód trzeba do notariusza i chodzić z kopią
    ? Zostawmy to. Tu proszę kod *222*43#zielona słuchawka. Aha aha, wpisuję ...
    *222*43# ... ale gdzie tu zielona słuchawka ? Dobra, domyślam się, że ta
    szara to zielona. Pi pi, przychodzi kod weryfikacyjny. Wpisywanie.
    Niewłaściwy numer karty. Mogę sprawdzić, ale musiałbym telefon rozebrać.
    Może z tym drugim numerem. Wpisywanie. Niewłaściwy numer karty. Pani
    obsługuje powstałą kolejkę. Dobrze, to rozbiorę i sprawdzimy. No ok, zgadza
    się. Wpisujemy 3-ci raz. Niewłaściwy numer karty. Ojej, to chyba ma być cały
    numer z pierwszego rządku i z drugiego :-) Jeeeest. Zarejestrowany. Drugi
    numer. Jeeest. Pół godziny zeszło.

    Podsumowanie
    Dwa numery zarejestrowane w ciągu 2 dni. Taki sobie wynik.

    Pytanie co z kolejnymi kartami ? Mam je w różnych urządzeniach, różnych
    lokalizacjach. Jak wpiszę na tych urządzeniach *222... ? Jak odbiorę SMS ?
    Prze...e.

    Co za ci...l to wymyślił ?!

  • 2. Data: 2016-09-08 23:33:46
    Temat: Re: Rejestracja kart Virgin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" nqr04f$v0s$...@m...internetia.pl

    > Pytanie co z kolejnymi kartami ?

    Możesz je zarejestrować samodzielnie, mając zarejestrowany choć jeden.
    U mnie rejestracja trwała nie 2 dni, lecz nieco ;) dłużej.

    - Najpierw Virgin milczał.

    - Później pani w Ruchu twierdziła, że trzeba wysłać SMS na *222*43#,
    co nie udawało się a moje propozycje typu: 'może chodzi o kod?'
    kwitowała jakoś tak: 'wiem, co mówię, na pewno SMS, bo przerabiałam
    to setki razy'. (dziś/wczoraj zauważyła: 'tylko w ubiegłym miesiącu
    ponad 30 razy')

    - Udałem się do Orange w celu przeniesienia numeru, ale zabrakło SIMek.
    (pojąłem, że wszyscy z Virgin rzucili się do Orange po 1kminut i 10Gnetu)
    Nie byłem pewien tego, czy ustawowa rejestracja jest potrzebna do
    przenosin. Teraz już wiem, że nie jest.

    - Następnie zacząłem rejestrację, która jakoś urwała się znienacka
    i nie chciała ruszyć dalej.

    - Virgin odpowiedział, że nie SMS, lecz właśnie kod.

    - Więc udałem się do kiosku Ruch raz jeszcze po sprawdzeniu, że kod
    [mimo trudnej sytuacji politycznej] funkcjonuje poprawnie, lecz
    tym razem pani zauważyła, że rejestracji tego numeru nie może
    dokonać i odesłała mnie do siedziby Virgin...

    - Wycofałem się na wcześniej upatrzone pozycje, gdzie nie można
    było wniosku złożyć, gdyż wniosek już był, choć niedokończony
    i nie można było wniosku dokończyć, gdyż wniosku nie było.
    Tu obsługant miał inne podejście do pracy -- więc zadzwonił,
    wyjaśnił i dokończył rejestrowanie...

    Tu przypomniano mi o bonusach. (cofce połowy opłaty za pakiet)

    - Tuż obok był Orange, więc zamierzałem od razu zlecić przenosiny,
    ale powstrzymałem się na kilka godzin, aby móc zarejestrować
    samodzielnie choć jeden inny...

    - Zarejestrowałem numer 'Mój Eneuel' via apka.
    BTW -- ja (; potrafię ;) zalogować się telefonem do Klubu bez apki. :)

    Zlecenie przenosin rozpoczęło się od kolejki (jakaś pani wisiała
    na telefonie 8 dni i proponowała cofnięcie czasu -- chyba skutecznie)
    i przewędrowało przez jakiś problem -- początek udał się, lecz
    końca nie było widać, przez co straszono mnie potrzebą ponowienia
    wizytacji następnego dnia...

    Na szczęście zlecenie zostało dokończone. :)

    - Z Orange wysłałem do Virgin imię, nazwisko i pesel osoby, ;) która
    (chodzi o moje dane, które są w Virgin) przeniosła (przenoszony właśnie
    do Orange) numer z mBanku do Virgin... O te dane zostałem poproszony
    przez Virgin m@ilem w związku z przenoszeniem...

    -=-

    Ogólnie nie jest źle -- jest makabrycznie źle. :)

    -=-

    Dziś/wczoraj w Orange dowiedziałem się, że nie tylko nie było nawału
    przenosin Virgin-->Orange, ale nawet Virgin nie była znana w Orange...

    Więc jak to jest?! Nie rzucaliście się na bonusy?
    Dostaliście bezpłatne SIMki w Virgin i nie rzuciliście się na 1kminut i 10Gnetu?!

    Ja zamierzam zarejestrować numery i zgarnąć bonusy, którymi obdaruję
    matkę, czym odciążę nieco (19 pln) jej konto w Virgin...

    Virgin ma u mnie krechę!
    O 3 dni przeterminowałem konto (taryfa 2012 -- stąd przeterminowanie) i Virgin
    zabrał środki -- ponad 14 plnów a moje sugestie ;) cofnięcia czasu odrzucił,
    czym zachęcił mnie do zabrania numeru z Virgin...

    Jest to mój pierwszy numerek z Virgin. ;)
    Mam zatem porównanie -- obsługi dzisiejszej z tą sprzed lat...

    -=-

    Orange dał SIMkę, ale numer ma przewędrować dopiero w sobotę.
    Mam nadzieję na przewędrowanie bezproblemowe -- i w tej sprawie
    m@iluję z Virgin od paru dni, podając imię, nazwisko, PUK itd...

    Aby było jasne:

    - numerek przywędrował z mBanku (tam był przeterminowany
    o parę lat) razem ze skanami dowodu osobistego
    - nie był to mój jedyny skan dowodu wysłany do Virgin
    - w klubie Virgin są moje poprawne dane
    - 2 razy Virgin prosił SMSem o potwierdzenie danych
    zgłoszonych w czasie przenoszenia
    - parę razy w ciągu paru lat Virgin weryfikował (m@ilem
    i telefonicznie) te dane przy okazji rozpatrywania
    różnych moich zleceń i reklamacji...

    -=-

    Do Virgin przeniosłem przeterminowany (o parę lat) numer z mBanku
    i przeterminowany (o parę miesięcy) numer z Play. Zamierzałem
    przenieść do Virgin jeszcze 3 numery z Play, ale te 14 plnów
    zmieniło moje plany...

    -=-

    Wpadka Orange -- nie uprzedzono mnie o opłacie za pospieszne
    wysłanie SMS przedłużającego ważność numeru.

    Wcześniej zapomniano wyjaśnić mi, że promocyjna opłata dotyczy
    roku a umowa trwa dwa lata.

    -=-

    Wkrótce udaję się do Orange, by zarejestrować tam numery.
    Mam jeszcze 3 numery w Play -- chyba też trzeba je zarejestrować.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 3. Data: 2016-09-09 00:07:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "re" nqr04f$v0s$...@m...internetia.pl

    > Możesz je zarejestrować samodzielnie, mając zarejestrowany choć jeden.
    > U mnie rejestracja trwała nie 2 dni, lecz nieco ;) dłużej.

    co wy robicie, że ciagle jakies problemy?
    pechowcy jacyś czy co?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-09-09 00:29:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" nqsneu$sap$...@d...me

    > co wy robicie, że ciagle jakies problemy?
    > pechowcy jacyś czy co?

    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jakbym słyszał tę kobietę z kiosku Ruch.
    Sugerowałem jej wyraźnie ,,dzwonienie'' zamiast SMSowania, lecz
    BYŁA PEWNA SWEGO. Nawet ekspertów (kilkuletnie dzieciaki) wezwała
    aby rozwikłać problem niemożności słania SMSów.

    Podejrzenia:

    - brak środków (pełny piątak)
    - rozładowany telefon (niemal 100%)
    - blokady numerów

    Ja zaś przełożyłem SIMkę (,,zwyczajny'' slot) z Nokii do Asusa
    (,,mały'' slot) aby wykluczyć awarię telefonu i wysłałem kilka
    SMSów pod zwyczajne numery...

    -=-

    Przy okazji -- przenosiny via WWW to chwila, podczas gdy przenosiny
    salonowe trwają kilkadziesiąt minut... Tym razem (jeśli wszystko
    dobrze potoczy się) przenosiny z Virgin do Orange zajmę tydzień. :)

    -=-

    Pech? easyCall zabrał mi oba numery razem ze środkami, pozostawiając
    czynne oba konta. O tyle śmieszne, że jeden z tych numerów zakupiłem
    wraz z fatalnym tabletem Overmaxem.

    Jak sprawuje się VoIP na Asusie i LTE?? -- rewelacyjnie!!!
    (ale nie na natywnym oprogramowaniu)
    Zostały mi jeszcze 2 numery w FCN/Tlenofonie.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 5. Data: 2016-09-09 00:52:07
    Od: masti <g...@t...hell>

> [...]

    > BYŁA PEWNA SWEGO. Nawet ekspertów (kilkuletnie dzieciaki) wezwała
    > aby rozwikłać problem niemożności słania SMSów.

    a ty oczywiście jak ten baran posłuchałeś zamiast uzyć kodu?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-09-09 00:55:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.09.2016 o 23:33, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    /.../
> [...]
    >
    > Więc jak to jest?! Nie rzucaliście się na bonusy?
    > Dostaliście bezpłatne SIMki w Virgin i nie rzuciliście się na 1kminut i

    Ważne miesiąc.

    Na jednej karcie w Pleju dostałem 10 giga (starczyło na wakacje) i 3000
    zł do wygadania. Też mi coś jak to jest ważne miesiąc a no limit 29
    złotych....

  • 7. Data: 2016-09-09 01:47:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" nqsq2n$3v4$...@d...me

    > a ty oczywiście jak ten baran posłuchałeś zamiast uzyć kodu?

    Gdy lekarz przypisze Ci krople do oczu -- profilaktycznie wkraplasz je sobie w
    dupę/odbyt?

    Kobieta zarzekała się -- rzekomo setki rejestracji w Virgin miała za sobą!!!
    Nawet wiedziała, że w Orange jest inaczej... Wyglądała na obeznaną i budziła
    zaufanie pewnością siebie. Podejrzewała, że być może problemem jest wpisywany
    tekst (choćby jedna litera) SMSa, bez którego Asus nie śle SMSów.

    Pierwsze próby słania SMSów wykonała ona -- słabo widzę a chciałem uniknąć pomyłki.

    Może ,,zaryzykowałbym'' kod USSD zamiast SMSa, gdyby telefon był w moich rękach
    wtedy, gdy sugerowałem kod... Kobieta odrzucała stanowczo moje sugestie a kiedy
    już (nawet -- zanim) przejąłem telefon, skoncentrowałem ;) się nad przekładaniem
    SIMki, aby wykluczyć problem Asusa...

    Gdyby Virgin stanowczo i jednoznacznie kierował do Ruchu -- poszedłbyś do
    pobliskiego warzywniaka? ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 8. Data: 2016-09-09 01:49:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 57d1ec60$0$640$6...@n...neostrada.pl

    > Ważne miesiąc.

    Mając kilka SIMek, można mieć dłużej niż miesiąc.

    > Na jednej karcie w Pleju dostałem 10 giga (starczyło na wakacje) i 3000 zł do
    wygadania. Też mi coś jak to jest ważne miesiąc a no
    > limit 29 złotych....

    Po zabraniu bonusa można przenieść numer w lepsze miejsce.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 9. Data: 2016-09-09 09:03:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" nqsq2n$3v4$...@d...me

    > Gdy lekarz przypisze Ci krople do oczu -- profilaktycznie wkraplasz je sobie w
    dupę/odbyt?

    nie musisz projektować swoich problemów na innych

    ja? nie. Za to Ty na pewno

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-09-09 13:49:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" nqtmr4$8vb$...@d...me

    dupę/odbyt?

    > nie musisz projektować swoich problemów na innych

    Ja nie mam tego problemu -- uznałem to, czego życzyła sobie obsługantka.
    Ty zaś najwyraźniej odpisujesz, zanim przeczytasz post, na który odpowiadasz.

    > ja? nie. Za to Ty na pewno

    Ja akurat poszedłem (jak baran?) pod wskazane adresy.

    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To częściowa ;) prawda -- grunt zabija. Gdyby grunt nie miał masy, nie zabijałby
    w tym układzie, ale wątpię w to, że Ty pojmujesz problem przeciążeń, przyspieszeń,
    masy i samej grawitacji. :) Gdyby grunt nie miał masy -- nie byłoby przyciągania,
    zatem nie byłoby przyspieszenia, a gdyby grunt był stosownie rzadki dla ludzkiego
    ciała, nie byłoby zabójczego hamowania, które w efekcie zabija...

    Dokładnie ten sam problem trzeba pokonać przy szybkich podróżach, dlatego szansa
    na spotkanie żywych istot pozaziemskich jest zerowa do czasu pokonania grawitacji.
    Każde nagłe przyspieszenie, hamowanie czy choćby zmiana kierunku lotu (czyli też
    przyspieszenie -- ogólnie rzecz ujmując) zabiłoby nie tylko białkomaty...