  • 1. Data: 2017-02-24 11:59:44
    Temat: Rejestrator G1WH czy G55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Przymierzam się do zakupu rejestratora.

    I stanęło w sumie na G1WH ALE zobaczyłem G55 (na Novatec) i mam mały
    dylemat co wybrać.
    Warto dołożyć 30 zł do G55 czy po prostu to to samo co G1Wh tylko w
    innym opakowaniu. Sama kamerka ma jak dla mnie lepsze mocowanie dzięki
    szybkiemu odłączaniu ale to w sumie tylko dodatek. Dodatkowy plus że mam
    ją w punkcie obok domu i nie muszę czekać na przesyłkę.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 2. Data: 2017-02-24 12:19:27
    Temat: Re: Rejestrator G1WH czy G55
    Od: p...@g...com

    a G55 ma 60fps w 720p ? ludkowie na auto wrzucie twierdza ze to sie przydaje przy
    odczytywaniu tablic ...

  • 3. Data: 2017-02-24 12:43:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-24 o 12:19, p...@g...com pisze:
    > a G55 ma 60fps w 720p ? ludkowie na auto wrzucie twierdza ze to sie przydaje przy
    odczytywaniu tablic ...

    To wiem, tylko czy 720p starczy? bo dziś chcę podjechać i kupić a ciągle
    mam dylemat czy dobrze wybrałem :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 4. Data: 2017-02-24 17:40:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.02.2017 o 12:19, p...@g...com pisze:
    > a G55 ma 60fps w 720p ? ludkowie na auto wrzucie twierdza ze to sie przydaje przy
    odczytywaniu tablic ...

    witam
    nie wiem co ludkowie napisali, jak to uargumentowali i czy mają racje,
    natomiast wiem jedno. do "naświetlenie" klatki jest potrzebna
    odpowiednio duża "porcja" światła, a jeśli jest ona za mała to trzeba
    wydłużyć czas naświetlania. więc w domu, przy normalnych "żarówkach"
    kamera (zwykła, albo telefon z kamerą) mogąc filmować w 60ciu klatkach
    będzie filmował w 20stu, albo i mniej klatkach na sekundę. nie jest to
    wada urządzenia tylko ograniczenie sprzętowe. inaczej można to "obejść"
    zminiejszając sztucznie ilość punktów. czyli kilka punktów "łapie"
    mniejsze prorcje światła, aparat daje radę łapać klatki szybciej, ale
    rozdzielczość spada istotnie. Tak w dużym uproszczeniu. profesjonalistów
    z branży foto proszę o powstrzymanie sie od krytyki.
    Tak więc to czy g55 jest lepsza od g1w zależy w 90% od jakości i
    możliwości przetwornika obrazu i w 10% od softu, który przed
    zakodowaniem do h264 moze jeszcze cośtam poprawić. A jaka jest jakość
    g55 - sam bym sie dowiedział

    ToMasz

  • 5. Data: 2017-02-24 18:47:34
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 24.02.2017 o 17:40, ToMasz pisze:
> [...]
    > możliwości przetwornika obrazu i w 10% od softu, który przed
    > zakodowaniem do h264 moze jeszcze cośtam poprawić. A jaka jest jakość

    G55 kupiona, jeśli chodzi o przetworniki to są te same co G1WH. Różnica
    to "podobno" tryb nocny, na razie muszę się jej nauczyć bo mam ją od 30
    min, potem jak nie zapomnę i będzie co to dam pliki na grupę w celach
    edukacyjnych.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 6. Data: 2017-02-24 19:45:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > potem jak nie zapomnę i będzie co to dam pliki na grupę w celach
    > edukacyjnych.

    O, to porównamy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2017-02-25 21:00:01
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 24.02.2017 o 11:59, Chris pisze:

    G55 noc.

    https://youtu.be/jM_QXPXrM4E

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2017-02-26 08:42:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-02-2017 o 21:00, Chris pisze:
    > W dniu 24.02.2017 o 11:59, Chris pisze:
    >
    > G55 noc.
    >
    > https://youtu.be/jM_QXPXrM4E

    Nie widzę sensu kupowania czegoś takiego, tak jak na urządzeniach za
    kilkadziesiąt zł, większości tablic rej. nie da się odczytać.

  • 9. Data: 2017-03-03 17:21:42
    Od: Chris <x...@x...xxx>

> [...]
    > szybkiemu odłączaniu ale to w sumie tylko dodatek. Dodatkowy plus że mam
    > ją w punkcie obok domu i nie muszę czekać na przesyłkę.

    Nagranie dzień/zachód 03.03.2017

    https://youtu.be/q5s_T8tZdeA

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 10. Data: 2017-03-03 17:32:25
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 03.03.2017 o 17:21, Chris pisze:

    > Nagranie dzień/zachód 03.03.2017
    >
    > https://youtu.be/q5s_T8tZdeA

    Na żadnym z nagrań nie można odczytać numerów rejestracyjnych innych
    samochodów.
    To wada kamerki czy zamierzony efekt?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)