  • 1. Data: 2015-04-25 17:21:22
    Temat: Rejestrator pod zapalniczne - pytanie czy sie caly czas swieci dioda
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Jak macie rejestrator podpiety do zapalniczny to swieci wam
    się dioda przy zapalniczne? Nawet jak macie wyłączony samochód ??

  • 2. Data: 2015-04-25 17:29:26
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-04-25 o 17:21, Brajniak pisze:
    > Witam
    > Mam pytanie. Jak macie rejestrator podpiety do zapalniczny to swieci wam
    > się dioda przy zapalniczne? Nawet jak macie wyłączony samochód ??

    Nie znam modelu samochodu, który posiada zapalniczne albo który można
    wyłączyć.

  • 3. Data: 2015-04-25 17:31:33
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-04-25 o 17:29, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Nie znam modelu samochodu, który posiada zapalniczne albo który można
    > wyłączyć.

    Podpiety pod gniazdo zapalniczki

  • 4. Data: 2015-04-25 17:43:28
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-04-25 o 17:31, Brajniak pisze:

    > Podpiety pod gniazdo zapalniczki

    Ale czego właściwie się chcesz dowiedzieć? Jak samochód ma zapalniczkę
    uzależnioną w stacyjce, to odcina zasilanie, jak nie to nie. Chcesz
    sporządzić statystyki?

    Rovery (pewnie też odpowiednie Hondy) miały uzależnienie, VAG nie mają.
    Więcej nie pamiętam. Duży Fiat chyba miał uzależnienie.

  • 5. Data: 2015-04-25 18:52:25
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    audi b7 - czy nie rozładuje akumulatora

  • 6. Data: 2015-04-25 19:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Brajniak b...@o...pl ...

    > Witam
    > Mam pytanie. Jak macie rejestrator podpiety do zapalniczny to swieci wam
    > się dioda przy zapalniczne? Nawet jak macie wyłączony samochód ??

    Jak rozumiem, masz na mysli wyłączenie samochodu i wyciągniecie kluczyka?

    Ogólnie raczej tak nie jest ale przeciez mozesz miec tak podlączone.
    Bardzo łatwo to sprawdzić - zobacz czy po wyłączeniu samochodu ładuje ci
    sie cos co ma ekran - np. czy ładuje sie komórka.
    A ten rejestrator nie ma jakiegoś wyswietlacza?

  • 7. Data: 2015-04-25 19:21:33
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    Tak samochod zgaszony zamknięty, ekran rejestratora nie działa,a a dioda
    w zapalniczce sie swieci
    Zaczyna działać jak kluczyc sie przekreci
    I boje sie ze moze rozladowac aku
    ps. slyszalem cos ze moze podczas stluczki jak jest na parkingu zapisuje
    kto stuknal i moze dlatego

  • 8. Data: 2015-04-25 20:54:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 Apr 2015 17:29:26 +0200, Tomasz
    Wójtowicz<s...@s...spam.spam.com> wrote:
    > Nie znam modelu samochodu, który posiada zapalniczne albo który
    można
    > wyłączyć.

    Ford, tryb autoff po 30 min od wyjęcia kluczyków.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-04-25 22:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Brajniak b...@o...pl ...

> [...]
    > I boje sie ze moze rozladowac aku
    > ps. slyszalem cos ze moze podczas stluczki jak jest na parkingu zapisuje

    Nie odpowiedziałes na pytanie o to czy w gniazdu masz prad po wyłączeniu
    samochodu... Sprawdziłes?
    O jakiej diodzie piszesz? Ona sie swieci długo? Moze tylko chwile po
    wylaczeniu samochodu?

    P.S. Jak to jest mozliwe ze ktos jezdzi audi b7 a nie umie stworzyc
    poprawnego posta na newsach...
    Netykieta do przeczytania :)

  • 10. Data: 2015-04-25 22:47:48

    W dniu 2015-04-25 o 22:00, Budzik pisze:
    > P.S. Jak to jest mozliwe ze ktos jezdzi audi b7 a nie umie stworzyc
    > poprawnego posta na newsach...
    > Netykieta do przeczytania :)

    Jeśli ten ktoś ;-) boi się czy mu dioda nie rozładuje akumulatora to czy
    ja mam się bać rozładowania z powodu podłączenia radia drugim przewodem
    bezpośrednio z akumulatorem. Almera N16 a teraz YarisI.

    Dziwiło mnie tu kiedyś takie rozwiązanie ale wszyscy mnie uspokajali bo
    to tylko podtrzymanie pamięci. W XXI wieku? :-)