  • 1. Data: 2013-12-26 11:09:54
    Temat: Rejstrator jazdy - jakie gniazdo?
    Od: d...@g...com

    Mam pytanie jakiego typu złącze jest zazwyczaj w rejestratorach jazdy?
    Chcę podpiąć kable w okolice lusterka i nie wiem czy ma być zakończony wtyczką mikro
    USB czy mini USB?

    Pirat

  • 2. Data: 2013-12-26 11:20:14
    Temat: Re: Rejstrator jazdy - jakie gniazdo?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Mam pytanie jakiego typu złącze jest zazwyczaj w rejestratorach jazdy?
    > Chcę podpiąć kable w okolice lusterka i nie wiem czy ma być zakończony
    > wtyczką mikro USB czy mini USB?

    Uzależniane od "widzimisia" producenta, wybierz odpowiedni model i dopiero
    wyprowadzaj kabelek.
    Są też przejściówki, mini>mikro ale to raczej słabo będzie wyglądać w tym
    miejscu.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2013-12-26 11:20:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** d...@g...com pisze tak:

    > Mam pytanie jakiego typu złącze jest zazwyczaj w rejestratorach
    > jazdy? Chcę podpiąć kable w okolice lusterka i nie wiem czy ma być
    > zakończony wtyczką mikro USB czy mini USB?

    Mini usb. To wyprowadź usb i krótkie kabelki stosuj wymiennie.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2013-12-26 12:37:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Mam pytanie jakiego typu złącze jest zazwyczaj w rejestratorach jazdy?
    > Chcę podpiąć kable w okolice lusterka i nie wiem czy ma być zakończony
    > wtyczką mikro USB czy mini USB?
    >
    > Pirat

    Pewnie zależnie od wersji.
    U mnie jest mini.

  • 5. Data: 2013-12-26 13:55:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.12.2013 11:09, d...@g...com pisze:
    > Mam pytanie jakiego typu złącze jest zazwyczaj w rejestratorach jazdy?

    Standardem wydają się mini usb, ale widziałem kilka wyjątków.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2013-12-26 16:25:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <d...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Mam pytanie jakiego typu złącze jest zazwyczaj w rejestratorach jazdy?
    > Chcę podpiąć kable w okolice lusterka i nie wiem czy ma być zakończony
    > wtyczką mikro USB czy mini USB?

    znaczny % rejestratorow ma zasilanie wyprowadzone na nieuzywany pin
    usb*, jest to sygnal ze nie ma sie ladowac tylko od razu nagrywac

    po wlaczeniu zasilania wiec masz spore szanse ze i tak nie zadziala
    tak jak bys chcial

    *lub jakies inne wynalazki z liniami danych
    --
    http://db.org.pl/

  • 7. Data: 2013-12-26 18:27:40
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/26/2013 11:09 AM, d...@g...com wrote:
> [...]
    > Chcę podpiąć kable w okolice lusterka i nie wiem czy ma być zakończony wtyczką

    a co kupiles?
    pochwal sie

  • 8. Data: 2013-12-26 18:37:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 18:27:40 +0100, Megrims napisał(a):

    > a co kupiles? pochwal sie

    Chyba jeszcze nic nie kupil, bo by wiedzial :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-12-26 19:16:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-26 18:37, J.F. pisze:

    > Chyba jeszcze nic nie kupil, bo by wiedzial :-)

    Pytają o auto, a nie DVR :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2013-12-28 08:54:29
    Od: d...@g...com

    W dniu czwartek, 26 grudnia 2013 19:16:45 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Pytajďż˝ o auto, a nie DVR :)
    >

    > --
    >

    > Dzi�kuj�. Pozdrawiam. sqlwiel.
    Standardowe, czyli Opel Corsa D A12XER.