  • 1. Data: 2017-02-03 23:45:23
    Temat: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: Kris <k...@g...com>

    Idiotów z ludzi robią. Równie dobrze mogliby reklamować
    100 000zł
    A może się mylę i trafił się ktoś kto 1000zł w 30 dni na rozmowy wydał?
    Wpisujta sie;)
    Bo 100GB w 30 dni jakimś archiwizatorom Internetu mogło się udać;)

  • 2. Data: 2017-02-04 01:14:58
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-02-03 o 23:45, Kris pisze:
> [...]
    > Wpisujta sie;)
    > Bo 100GB w 30 dni jakimś archiwizatorom Internetu mogło się udać;)

    Się obudziłeś... Od wiosny, jak tylko PiS wprowadził chory przepis na
    rejestrowanie prepaidów, to oferują.

    PS. Ja lekko z musu siedzę na LTE do RBM w domu i natłukłem sam 80GB w
    miesiąc, jakbym się postarał albo podpiął z dwie osoby pod Wifi to z
    palcem w ... no - domyśl się... bym te 100GB wykorzystał.

  • 3. Data: 2017-02-04 07:26:00
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > A może się mylę i trafił się ktoś kto 1000zł w 30 dni na rozmowy wydał?
    > Wpisujta sie;)
    > Bo 100GB w 30 dni jakimś archiwizatorom Internetu mogło się udać;)

    Marudzisz. To niesamowite 1000 zł to, przy standardowej stawce, niecałe 2
    godziny rozmów dziennie. Mam koleżankę, której mogłoby zabraknąć.

    Rodzice kumpla mają tymczasowo założone LTE w nowym domu. Sami, na jakieś
    przeglądanie stron, zużywają jakieś 0,5 GB dziennie. Przyjechały wnuki na
    weekend - i już leciało powyżej 3 GB dziennie na YT, więc to 100 GB na
    miesiąc starczyłoby tak na styk.

  • 4. Data: 2017-02-04 10:31:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 07:26:01 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:

    > Marudzisz. To niesamowite 1000 zł to, przy standardowej stawce, niecałe 2
    > godziny rozmów dziennie.
    A jeszcze się tak standardowo gdzies da?
    Ma Orange taka taryfę prepaid

    >Mam koleżankę, której mogłoby zabraknąć.

    Moja Mama miesiąc w miesiąc ponad 3000 minut wygaduje ale płaci za to 19zł
    Te 1000zł na rozmowy więc to chwyt marketingowy na idiotów wg nmnie
    Powinni pójść dalej i zaproponować 50 0000zł
    Nic by to ich drożej nie kosztowało a ładna reklama by mogła być;)

  • 5. Data: 2017-02-04 10:34:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 01:15:03 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:

    > PS. Ja lekko z musu siedzę na LTE do RBM w domu i natłukłem sam 80GB w
    > miesiąc, jakbym się postarał albo podpiął z dwie osoby pod Wifi to z
    > palcem w ... no - domyśl się... bym te 100GB wykorzystał.

    I na rozmowy 1000zł w 30 dni?

  • 6. Data: 2017-02-04 12:21:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Wpisujta sie;)
    > Bo 100GB w 30 dni jakimś archiwizatorom Internetu mogło się udać;)

    Ale w czym widzisz problem?

  • 7. Data: 2017-02-04 12:44:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 12:20:49 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Ale w czym widzisz problem?

    W tym ze praktycznie każdy telecom ma nolimity za 20-50zł a Orange z ludzi idiotów
    robi reklamując że daje 1000zł na rozmowy i smsy
    Udało sie komuś te 1000zł w 30 dni wykorzystać?

  • 8. Data: 2017-02-04 13:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Idiotów z ludzi robią. Równie dobrze mogliby reklamować
    > 100 000zł

    Niestety czesto tak własnie jest ze reklama robi z ludzi idiotów.
    Np. kazdy nowy proszek o 10% lepiej usuwa plamy etc.
    To maja juz pewnie skutecznosc bliską 100%... Nie ma szans, zeby plama
    została a skarpetki po wyjęciu z pralki nie były snieznobiałe.
    Jak jest w rzeczywistości...

    Ten 1000 to pewnie na premium nie mozna wydac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 9. Data: 2017-02-04 13:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Te 1000zł na rozmowy więc to chwyt marketingowy na idiotów wg nmnie
    > Powinni pójść dalej i zaproponować 50 0000zł
    > Nic by to ich drożej nie kosztowało a ładna reklama by mogła być;)

    Wiedza ze ludzie to nie sa idioci... az tacy...
    1000 brzmi realnie a jak dasz 50.000 to zaczna szukac haczyka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 10. Data: 2017-02-04 13:02:32
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-04 o 12:44, Kris pisze:

    > W tym ze praktycznie każdy telecom ma nolimity za 20-50zł a Orange z ludzi idiotów
    robi reklamując że daje 1000zł na rozmowy i smsy
    > Udało sie komuś te 1000zł w 30 dni wykorzystać?

    Nie ważne czy się da,. Nie oszukują, czyli autentycznie przyznają za
    rejestrację środki wysokości 1000zł i tylko to się liczy. Zdaje się nie
    postępują jak ci oszuści z Play, że niby coś dają, ale można z tego
    korzystać tylko na gołym koncie albo dopiero po wykorzystaniu środków
    własnych.