  • 1. Data: 2020-04-26 18:04:38
    Temat: Reklamy w apce Youtube- jak wyłączyć?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Cze Ziom!
    W moim Huaweju PrimeY7 udało mi się zrobić coś takiego, że w apce
    Youtube nie przerywa mi filmików w celu zapuszczenia reklam. Czy to
    tylko taka właściwość Androide 8, czy Hujaweja, czy coś? NA innych
    telefonach nie udaje mi się wyłączyć owych reklam, co jest irytujące.
    Ma ktoś jakiś patent? Pomysł? Ideę?

  • 2. Data: 2020-04-26 22:43:05
    Temat: Re: Reklamy w apce Youtube- jak wyłączyć?
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 26.04.2020 o 18:04, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > tylko taka właściwość Androide 8, czy Hujaweja, czy coś? NA innych
    > telefonach nie udaje mi się wyłączyć owych reklam, co jest irytujące.
    Można wybrać któreś z istniejących rozwiązań:
    1. Zainstalować zmodyfikowaną aplikację YouTube zwaną YouTube Vanced
    2. Zainstalować alternatywną aplikację do YouTube'a - NewPipe (tego ja
    używam) lub SkyTube lub inną tego typu aplikację ze sklepu F-Droid:
    https://search.f-droid.org/?q=YouTube&lang=pl

    Oczywiście raczej żadnej z tych aplikacji nie znajdzie się w Sklepie
    (Google) Play, bo łamie ichni regulamin:
    1. Udostępnianie aplikacji do ściągania (tzw. ripowania) treści z YouTube'a.
    2. Udostępnianie aplikacji ingerujących w działanie innych aplikacji (a
    tak można ująć blokowanie reklam).

  • 3. Data: 2020-04-27 22:21:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 22:43, mrvtktjv pisze:
    /../
> [...]
    > 2. Zainstalować alternatywną aplikację do YouTube'a - NewPipe (tego ja
    > używam) lub SkyTube lub inną tego typu aplikację ze sklepu F-Droid:

    To jak to działa na moim Hujaweju?

  • 4. Data: 2020-04-28 00:00:00
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/04/2020 05:04 PM, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > właściwość Androide 8, czy Hujaweja, czy coś? NA innych telefonach nie
    > udaje mi się wyłączyć owych reklam, co jest irytujące.

    Moj pomysl na youtube bez reklam, to ogladanie na TV przez google
    chromecast. Male to, zawsze mozesz zabrac ze soba jak trzeba podlaczyc do
    innego TV.

  • 5. Data: 2020-04-28 09:25:34
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 27.04.2020 o 22:21, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 26.04.2020 o 22:43, mrvtktjv pisze:
    > /../
    >>
    > To jak to działa na moim Hujaweju?
    Wybacz, ale nie rozumiem, o co konkretnie lub o które rozwiązanie pytasz.
    Nie wiem jak Vanced, bo nie korzystam z tego osobiście, ale aplikacje z
    ppkt 2. będą działać, tak, jak wszędzie indziej.

  • 6. Data: 2020-04-28 22:22:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.04.2020 o 09:25, mrvtktjv pisze:
> [...]
    > Nie wiem jak Vanced, bo nie korzystam z tego osobiście, ale aplikacje z
    > ppkt 2. będą działać, tak, jak wszędzie indziej.

    W moim Hujaweju nie wyświetlają sie reklamy w standardowej apce Youtube

  • 7. Data: 2020-05-07 23:35:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak chromecast wycina reklamy i dlaczego?

    -----

  • 8. Data: 2020-05-08 10:12:43
    Od: p...@g...com

    najprawdopodobniej identyfikacja user agent

    https://deviceatlas.com/blog/list-smart-tv-user-agen
    t-strings

    google sprzedaje chromecast, youtube tez jest ich wiec puszczaja mniej reklam aby
    pompowac sprzedaz a jak juz wytna konkurencje to puszcza reklamy :-)