  • 1. Data: 2018-06-22 20:42:43
    Temat: Revoult i bankomaty Euronet = trzeba uważać
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Wychodzi na to, że Euronet zwęszył biznes i dowalił opłatę, także trzeba
    uważać. Ja ogólnie Euronetu unikam jak mogę, bo z moich powierzchownych
    testów to bankomat PKO działa 3 razy szybciej jak nie lepiej od
    Euronetu, więc trochę życia się oszczędzi ;)

    https://www.wykop.pl/link/4374137/euronet-wprowadza-
    prowizje-za-wyplate-gotowki-kartami-revolut-i-curve/

    Xenocide