  • 1. Data: 2018-05-28 22:11:22
    Temat: Rezultat factory reset : Checking. Please wait...
    Od: universis <u...@w...pl>

    Resetowałem mój telefon Alcatel Onetouch Pixi 3 (3.5) Android w nim to KityKat. Po
    wszystkim zainstalowałem Mapfactor (nawigacja) ale jak chciałem ściągnąć mapy (te
    free) to telefon dał "tabliczkę" że jakiś klucz jest zły i zdarza się to po update
    firmware czy chcę naprawić ?. Dostałem odpowiednie pola do zalogowania się na konto
    e-mail na Google co zrobiłem. Po tym telefon wypisał mi jak w temacie : "Checking.
    Please wait...". Po dłuższym oczekiwaniu na jakieś zmiany - podłączyłem telefon pod
    ładowarkę bo naprawdę długo to trwało, ale przez 5,5 godziny nic się nie zmieniło.
    Wyłączyłem. Próbowałem jeszcze kilka razy, ale bez rezultatu. Czy możecie mi jakoś
    pomóc ?

  • 2. Data: 2018-05-30 05:41:18
    Temat: Re: Rezultat factory reset : Checking. Please wait...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2018 13:11:22 -0700 (PDT), universis napisał(a):
> [...]
    > to trwało, ale przez 5,5 godziny nic się nie zmieniło. Wyłączyłem.
    > Próbowałem jeszcze kilka razy, ale bez rezultatu. Czy możecie mi

    WiFi skonfigurowales ?

    Bo tak strzelajac - moze warto update firmware zrobic, a moze sie
    wlasnie robi, to duzy plik.

    J.

  • 3. Data: 2018-05-30 19:39:14
    Od: universis <u...@w...pl>

    > WiFi skonfigurowales ?
    >
    > Bo tak strzelajac - moze warto update firmware zrobic, a moze sie
    > wlasnie robi, to duzy plik.

    Tak - W-Fi chodzi bez zarzutu. , Wymianę FW zamierzam zrobić zaraz po powrocie z
    urlopu - to właśnie po to teraz grzebię w fonie bo nawigację potrzebuję i mapy.