  • 91. Data: 2010-05-17 13:18:38
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > nie, kapelusz ma patrzec w lusterka i ustepowac pierwszenstwa przejazdu
    > zgodnie z przepisami. A jak manewr mialby doprowadzic do kolizji to nawet
    > wbrew przepisom.

    Tia, jasne. Glupia pizda ma siedziec w domu przy garach, zeby
    przypadkiem wlasna osoba nie zmienić toru lotu miszcza.
    Na zapierdalanie chętni zawsze znajdują wytłumaczenie.
    Trzeba byc nielada mózgiem żeby na wiejskiej drodze dojezdzac ledwo
    turlajacy się samochod z różnicą prędkości grubo ponad 100km/h.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 92. Data: 2010-05-17 13:18:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dlaczego więc zastosowałeś wobec niej pejoratywne określenie "głupia
    > pizda" ?

    bo ma nie mniej jak 50% udzialu w smierci 2 osob.

    Icek

  • 93. Data: 2010-05-17 13:19:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:
    > bo to oznaczaloby samobojstwo wyprzedzac auto sygnalizujace zamiar skretu w
    > lewo.

    Moglo oznaczac: "nie zdążę wyhamować", albo "zdąże zanim skręci".

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 94. Data: 2010-05-17 13:20:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > tak bo jak nie mozna przypiac nic innego to jest "niedostosowanie szybkosci
    > do ..."

    To co bylo przyczyna jesli nie predkosc?
    Jechali 50km/h, potłukli sobie lampy i rozeszli w zgodzie?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 95. Data: 2010-05-17 13:21:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > bo ma nie mniej jak 50% udzialu w smierci 2 osob.

    Tak, bo?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 96. Data: 2010-05-17 13:24:48
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    M1SLQ pisze:
    > Dodam jeszcze że z komentarza pod newsem wynika, że
    > licznik Audi zatrzymał się na wskazaniu 160 km/h.

    To nic nie znaczy.

    KJ

  • 97. Data: 2010-05-17 13:25:53
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tak, bo?

    nie czytales watku czy tak tylko sie wyglupiasz ?

    Bo nie ustapila pierwszenstwa przejazdu pojazdowi, ktory wczesniej rozpoczal
    manewr wyprzedzania.

    Nie ma natomiast przepisu, ktory wylacza twoja odpowiedzialnosc w przypadku
    popelnienia przez kogos innego wykroczenia. Czyli "oni jechali za szybko
    wiec ja moglam sobie skrecic i nie patrzec w lusterko"

    Icek

  • 98. Data: 2010-05-17 13:26:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:
    > Nie ma natomiast przepisu, ktory wylacza twoja odpowiedzialnosc w przypadku
    > popelnienia przez kogos innego wykroczenia. Czyli "oni jechali za szybko
    > wiec ja moglam sobie skrecic i nie patrzec w lusterko"

    Skad wiesz ze nie wlaczyla kierunkowskazu i nie popatrzyla w lusterko?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 99. Data: 2010-05-17 13:27:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Trzeba byc nielada mózgiem żeby na wiejskiej drodze dojezdzac ledwo
    > turlajacy się samochod z różnicą prędkości grubo ponad 100km/h.

    ale nikt nic takiego tu nie pisal.

    Nie tlumaczylem tez kolesia z audi za mocno zaszybka jazde.

    Wiele razy mi sie zdarzalo ze ktos sie toczy wolno szukajac miejsca
    parkingowego. Toczy sie prawa strona jezdni. Nagle widzi wolne miejsce po
    lewej. Wtedy juz nie ma myslenia tylko skreca kierownica i wciska gaz bo
    _wolne miejsce_.

    Icek

  • 100. Data: 2010-05-17 13:27:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

> [...]
    > lewej. Wtedy juz nie ma myslenia tylko skreca kierownica i wciska gaz bo

    I zawsze "dochodzisz" takich majac 150 na blacie, czy jednak oceniajac
    sytuacje zwolnisz?

    Pozdrawiam
    Pawel