  • 1. Data: 2019-10-10 12:04:25
    Temat: Rezystory audio już w ofercie
    Od: Marek <f...@f...com>

    Zauważyłem w ofercie tme rezystory audio, czym się wyróżniają od
    pozostałych? Szybka kwerenda google nie zwraca nic konkretnego...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-10-10 12:09:54
    Temat: Re: Rezystory audio już w ofercie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Oct 2019 12:04:25 +0200, Marek napisał(a):

    > Zauważyłem w ofercie tme rezystory audio, czym się wyróżniają od
    > pozostałych? Szybka kwerenda google nie zwraca nic konkretnego...

    A rezystorów voodoo jeszcze nie ma? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-10-10 12:26:17
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 10/10/2019 11:04, Marek wrote:
    > Zauważyłem w ofercie tme rezystory audio, czym się wyróżniają od
    > pozostałych? Szybka kwerenda google nie zwraca nic konkretnego...

    Rezystory audio głownie charakteryzują się wzmożonymi doznaniami podczas
    masturbowania się w trakcie przepływu przez nie dzwięku.

    c.

  • 4. Data: 2019-10-10 12:29:33
    Od: Mateusz Viste <mateusz@localhost>

    On Thu, 10 Oct 2019 12:04:25 +0200 Marek <f...@f...com> wrote:

    > Zauważyłem w ofercie tme rezystory audio, czym się wyróżniają od
    > pozostałych? Szybka kwerenda google nie zwraca nic konkretnego...

    Zapewne o to chodzi:

    https://forum.digikey.com/t/inductive-vs-non-inducti
    ve-resistors/62

    Mateusz

  • 5. Data: 2019-10-10 12:36:44
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Thu, 10 Oct 2019 12:04:25 +0200, Marek pisze:
    > Zauważyłem w ofercie tme rezystory audio,
    Te?
    https://www.tme.eu/pl/katalog/rezystory-audio_113512

    > czym się wyróżniają od pozostałych? Szybka kwerenda google nie zwraca
    > nic konkretnego...

    To proste:
    #v+
    Ohmite now offers the Audio Gold Resistor Family, specifically designed
    for high-end loudspeaker and amplifier applications. These resistors
    utilize high quality resistance wire wound on a ceramic core,
    terminated, and finished with our flameproof Centohm(R) coating. Ohmite's
    Audio Gold resistors have been carefully engineered with non-magnetic
    materials to eliminate the effects of these stray magnetic fields on
    circuit performance, thereby resulting in simplified shielding
    requirements and improved sound quality. Audio Gold resistors are
    designed for use in cross-over net- works and as source, emitter, or
    cathode resistors in balancing applications for output transducers.
    #v-

    No ale przy tych cenach (i to za serię Gold!) nie wróżę sukcesu wśród
    audiofili.

    k.

  • 6. Data: 2019-10-10 14:18:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Oct 2019 12:29:33 +0200, Mateusz Viste <mateusz@localhost>
    wrote:
    > Zapewne o to chodzi:
    > https://forum.digikey.com/t/inductive-vs-non-inducti
    ve-resistors/62

    No dobra ale takie rezystory kojarzę z użycia w układach w.cz.
    Pytanie czy przy max 20kHz w audio efekt indukcyjności wchodzi w
    rachubę?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2019-10-10 14:37:26
    Od: Mateusz Viste <mateusz@localhost>

    On Thu, 10 Oct 2019 14:18:47 +0200 Marek <f...@f...com> wrote:

    > No dobra ale takie rezystory kojarzę z użycia w układach w.cz.
    > Pytanie czy przy max 20kHz w audio efekt indukcyjności wchodzi w
    > rachubę?

    Oczywiście. Takie rezystory zapewniają wyraźniejszą górę oraz
    bardziej rozbudowany dół, jednocześnie poprawiając artykulację górnego
    środka. Kup, to się przekonasz - to naprawdę działa. Ale musisz sam
    kupić, bo słuchając u kogoś nie doznasz efektu.

    Mateusz

  • 8. Data: 2019-10-10 16:46:45
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 10/10/2019 13:37, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > środka. Kup, to się przekonasz - to naprawdę działa. Ale musisz sam
    > kupić, bo słuchając u kogoś nie doznasz efektu.

    weź, nie pisz tak bo Marek to jednak kupi.

    c.

  • 9. Data: 2019-10-10 21:13:01
    Od: JaNus <p...@b...pl>

  • 10. Data: 2019-10-10 22:08:12
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-10-10 12:36, Krzysztof Gajdemski wrote:

    > No ale przy tych cenach (i to za serię Gold!) nie wróżę sukcesu wśród
    > audiofili.

    To miło że takie tam ceny, bo może uda sie w jakim starym lampowcu
    zachować zgodność co do wyglądu z oryginałem.

    Weglowe nawet też są... hmmm, w dziale audio?

    Włodek