  • 1. Data: 2016-08-24 11:05:38
    Temat: Roaming DATA NO LIMIT w T-Mobile
    Od: MK <m...@i...pl>

    Czesc,
    czy ktoś z Was miał już okazje przetestować na sobie jak działa w praktyce roamingowa
    oferta DATA NO LIMIT w T-mobile?
    Pisza o prędkości 256kb/s to by oznaczalo 2 mbps, tylko czy aby na pewno jest to
    osiągalne? Dodatkowe pytanie czy ta oferta działa we wszystkich zakresach 2G/3G/LTE?

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2016-08-24 11:46:42
    Temat: Re: Roaming DATA NO LIMIT w T-Mobile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-24 o 11:05, MK pisze:
> [...]
    osiągalne? Dodatkowe pytanie czy ta oferta działa we wszystkich zakresach 2G/3G/LTE?

    256 kb/s to 32KB/s.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-08-24 11:48:47
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

> [...]
    osiągalne? Dodatkowe pytanie czy ta oferta działa we wszystkich zakresach 2G/3G/LTE?

    256 kb/s to 256 kb/s, pomyliłeś całkowicie pojęcia, myślałeś pewnie o
    256 kB/s czyli 2 Mb/s.
    Pewnie wystarczy to do widżetu pogody, jakiś mail mały się powoli
    ściągnie, ale FB czy taka np WP lub onet to będą mulić niemiłosiernie.
    Zwłaszcza, że jest tam magiczne słówko "DO" 256kb/s czyli może być 16
    kb/s, 32 kb/s i też będzie w porządku.

    Ja wolałem wziąć normalne 500MB transferu niż praktycznie nie mieć
    internetu i udawać tylko, że jestem online.

    Ale zależy jak kto używa internetu w komórce.

    --

    Pozdrówka
    KOMTUR

  • 4. Data: 2016-08-24 12:04:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Aug 2016 11:48:47 +0200, w <npjqi0$cr0$1@node1.news.atman.pl>, KOMTUR
    <k...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Pewnie wystarczy to do widżetu pogody, jakiś mail mały się powoli
    > ściągnie, ale FB czy taka np WP lub onet to będą mulić niemiłosiernie.

    Na codzień mam ustawiony tel. w EDGE, co daje 10kB/s.
    Spokojnie na tym działa nawet nawigacja online, poczta, strony przez miniOperę
    -- w zasadzie wszystko czego potrzebuję.
    Na 3G przełączam się tylko w razie potrzeby (tylko Youtube przychodzi mi do
    głowy :) ).

  • 5. Data: 2016-08-24 12:49:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-24 o 11:48, KOMTUR pisze:

> [...]
    > Pewnie wystarczy to do widżetu pogody, jakiś mail mały się powoli
    > ściągnie, ale FB czy taka np WP lub onet to będą mulić niemiłosiernie.

    Bez przesady, mój pierwszy stały internet miał 128kb.s, potem 256kb/s i
    się tego normalnie używało. Strony zapewne mniej ważyły, ale wszystko
    się da używać, zwłaszcza w telefonie. Problem może być co najwyżej ze
    streamingiem video, ale już na voip czy skype głosowy starczy.

    > Zwłaszcza, że jest tam magiczne słówko "DO" 256kb/s czyli może być 16
    > kb/s, 32 kb/s i też będzie w porządku.

    Ale tam gdzie będzie 16, to będzie 16 zawsze, nawet jak ktoś kupi
    superhiper pakiet LTE 300mb/s.

    > Ja wolałem wziąć normalne 500MB transferu niż praktycznie nie mieć
    > internetu i udawać tylko, że jestem online.

    Do telefonu? Zwykle niepotrzebna jest pełna prędkość.

    > Ale zależy jak kto używa internetu w komórce.

    Jeśli używasz tak, że jest dla ciebie różnicą 256kb/s lub 10 mb/s, to te
    500mb starczy ci na bardzo niewiele.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-08-24 12:53:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 11:48:49 UTC+2 użytkownik KOMTUR napisał:
> [...]
    > internetu i udawać tylko, że jestem online.
    >
    > Ale zależy jak kto używa internetu w komórce.
    256 kb/s to miałem przez chyba 5 lat od roku 2001.
    Neostrada wtedy w mnojej lokalizacji taką prędkość oferowała. Wystarczyło to
    spokojnie jako internet w domu(przeglądanie stron, jakieś komunikatory itp.)
    W battlefielda w sieci też na tym łączu chyba grałem- chyba bo nie jestem pewien- w
    2005 mogłem już mieć 500kb/s
    Tak wiec 256 kb/s to żadna tragedia

  • 7. Data: 2016-08-24 13:30:10
    Od: W <w...@w...pl>

    KOMTUR wystukał, co następuje:

> [...]
    > Pewnie wystarczy to do widżetu pogody, jakiś mail mały się powoli
    > ściągnie, ale FB czy taka np WP lub onet to będą mulić niemiłosiernie.

    Eee... jak ktoś potrzebuje tylko na przykład whatsappa czy inny komunikator
    to aż świat... podobnie na szybko sprawdzić jakąś lokalizację ...

  • 8. Data: 2016-08-24 13:33:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-24 o 13:30, W pisze:
    > KOMTUR wystukał, co następuje:

    > Eee... jak ktoś potrzebuje tylko na przykład whatsappa czy inny komunikator
    > to aż świat... podobnie na szybko sprawdzić jakąś lokalizację ...

    Zupełnie wystarczy do netu w telefonie, wystarczy nawet do neta w
    komputerze. Do komunikatora to pewnie i 8 razy mniej starczy.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-08-24 16:19:22
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 13:33:21 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Zupełnie wystarczy do netu w telefonie, wystarczy nawet do neta w
    > komputerze. Do komunikatora to pewnie i 8 razy mniej starczy.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Potrzebuje przede wszystkim do nawigacji, maila, VOiP. Trudno mi jest sobie
    przypomiec jak internet przy takich prędkościach działa i stad moje pytanie.
    Probowalem podzialac na EDGE, wg. speedtestu osiąga 22,6 kB/s. Jeśli to będzie 32
    kB/s powinno się dac uzywac. Mam do wyboru to lub 1GB w tej samej cenie mój wybor
    padl na no limit, ale chciałbym jakies potwierdzenie, ze będzie sprawnie dzialac i
    czy we wszystkich technologiach. Wolalbym się nie ograniczać np. tylko do 2G.
    Skoro nikt nie testowal jeszcze to podzielę się informacjami po powrocie :).

    Pozdrawiam
    MK

  • 10. Data: 2016-08-24 18:53:14
    Od: W <w...@w...pl>

    MK wystukał, co następuje:

> [...]
    > technologiach. Wolalbym się nie ograniczać np. tylko do 2G. Skoro nikt
    > nie testowal jeszcze to podzielę się informacjami po powrocie :).

    W sumie, zakładając transmisję non-stop przez 16h dziennie przez cały
    miesiąc to daje... 1875MB, czyli 1,875GB... przy 8h to już 0,9375GB - jak
    nie zamierzasz oglądać non-stop YT to wychodzi na to samo, przy czym na
    pakiecie z ilością danych będzie po prostu szybciej ;)