  • 1. Data: 2017-08-23 21:12:02
    Temat: Roaming - w plusie na kartę - Grecja
    Od: Jer <j...@k...pl>

    Cześć,
    Mam pakiet 1 GB internetu na miesiąc. Przez chwilę przebijałem się przez
    te strony plusa w celu znalezienia odpowiedzi ile będę płacił za internet.
    Znalazłem jakieś pdf-regulaminy - ale tam są wyliczenia dla plusza - a
    kliknąłem odnośnik do PnK.
    Na infolinii trochę sobie poczekałem. Bez rezultatu.

    Może ktoś mi naświetli jak to się ma w rzeczywistości po tych zmianach
    roamingowych odnośnie internetu w UE (np. Grecja) z uwzględnieniem
    taryfy PnK?

    --
    J.