  • 1. Data: 2016-02-03 14:35:57
    Temat: Romet ZETKA 50 czy ZXT 50
    Od: kubal65 <biliba@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. Jestem na forum nowy, muszę się zdecydować dzisiaj w wyborze
    motoroweru (nowy, z salonu od autoryzowanego dilera Rometa)
    Oferuje mi Zetkę w cenie 4500 zł oraz ZXT za 4000.
    Podobają mi się oba, ZK ma natomiast "to coś", a zxt sportowe zacięcie.
    Zetka podobno też ma lepszy silnik (pionowy).
    Na Zetce jeździłem w szkole jazdy (AM),i bardzo mi się spodobała.

    Motorek planuję dobrze dotrzeć i zwiększyć pojemność (72cc) i robić
    weekendowe trasy 50-100 km, i również codziennie dojeżdżać do szkoły
    (10-15 km dziennie więc chłodznenie powietrzem nie zawiedzie :D)

    Odrazu mówię, że nie interesują mnie żadne 2t :)

    Ma ktoś może ZXT? Słyszał coś ktoś kiedyś o tym motorku?

    Właśnie nie wiem czy dopłacać i brać Zetke, czy zxt.

    Proszę was o pomoc, bo nie daje mi to spokoju, a nie mogę na internecie
    znaleść za bardzo informacji (opini) o zxt.

    Pozdrawiam.:)