  • 1. Data: 2018-04-28 13:37:46
    Temat: Root, Android 2.2.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Znacie jakiś darmowy program do zrootowania sprzętu z wersją Andka 2.2.2?

  • 2. Data: 2018-04-30 00:01:52
    Temat: Re: Root, Android 2.2.
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Znacie jakiś darmowy program do zrootowania sprzętu z wersją Andka 2.2.2?

    gingerbreak.apk

  • 3. Data: 2018-04-30 02:06:27
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    sp5it w news:XnsA8D452644F0sp5it@127.0.0.1
    > gingerbreak.apk

    tak hej siup niewazne jaki sprzet i po zabawie? :) to moze z metra cos od
    razu dla 5.1.1...

  • 4. Data: 2018-04-30 07:22:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    https://www.kingoapp.com/

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2018-04-30 11:40:27
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Czarek w news:5ae6a83c$0$31370$65785112@news.neostrada.pl
    > https://www.kingoapp.com/

    Ty tak na powaznie?

  • 6. Data: 2018-04-30 14:25:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30.04.2018 o 11:40, 1634Racine pisze:
    > Czarek w news:5ae6a83c$0$31370$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > Ty tak na powaznie?

    Tak. Widziałem program w działaniu na różnych telefonach, sam go na
    dwóch różnych używałem, ze skutkiem pozytywnym.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2018-05-01 00:46:52
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Czarek w news:5ae70b6e$0$623$65785112@news.neostrada.pl
    > Tak. Widziałem program w działaniu na różnych telefonach, sam go na dwóch
    > różnych używałem, ze skutkiem pozytywnym.

    to ja odpowiem tak: pisanie lekka reka, ze na andka x dziala program taki i
    taki, a na andka y - taki i taki, jest srednio odpowiedzialne, bo tak po
    prostu nie jest.
    wszelkie te programy do rootowania albo dzialaja skutecznie,albo nie.
    Przyklad pierwszy z brzegu: xperia neo v, andro 4 z kawalkiem - jak myslisz,
    ktory z ponizszych wykonal rootowanie (a teoretycznie kazdy powinien)?

    Impactor
    ERoot
    Kingo ROOT
    KingRoot
    ROOT Genius
    Towelroot

    - tylko jeden zlamal xperie neo v --> Impactor, na pstryk. OK, moj
    egzemplarz xperii, ale nie sadze, zeby byl nietypowy.

    dalej: zadnym z powyzszych nie zrootowalem samsunga j3, lizak 5.1.1 i - jak
    poczytalem - tylko flash z recovery daje roota, ale nic wiecej nie wiem,
    nie cwiczylem tego, musze to i owo poczytac.
    Chyba, ze wiesz o prostszej metodzie, bo widziales sukces na samsungu j3 z
    lizakiem... :) Widziales?

  • 8. Data: 2018-05-03 22:30:56
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Osobnik 1634Racine z adresu m...@...cbqebml naciupciał(a) co następuje:

    > sp5it w news:XnsA8D452644F0sp5it@127.0.0.1
    >
    > tak hej siup niewazne jaki sprzet i po zabawie? :)

    Niestety. Stare andki tako sie robiło.

  • 9. Data: 2018-05-03 22:31:33
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > https://www.kingoapp.com/

    Trzeba miec krosty na mózgu, żeby tego używać.

  • 10. Data: 2018-05-03 22:32:13
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Tak. Widziałem program w działaniu na różnych telefonach, sam go na
    > dwóch różnych używałem, ze skutkiem pozytywnym.

    Współczuję. Syf, który instaluje sie przy okazji juz pousuwałeś?