  • 1. Data: 2018-01-02 14:17:01
    Temat: Rootowanie Samsunga Galaxy TAB 4
    Od: Paweł <f...@n...only>

    Witam,

    Pytam się Was, bo to chyba to naljbliższa grupa z użytkownikami systemu
    Android...

    Nie mam już siły tłumaczyć dziecku dlaczego nie może zainstalować więcej
    gier na tablecie i bez przerwy aby coś zainstalować trzeba coś innego
    wyrzucić... :-((

    Samsung Galaxy TAB 4 7" Wi-Fi SM-T230
    Pamięć wewnętrzna: 8GB
    Karta SD: 32GB

    Dzieciak ma zainstalowane Angry Birds (kilka wersji) + Plants vs Zombies +
    Sonic Dash... i już nic więcej nie wchodzi...

    Czy może mi ktoś powiedzieć czy:
    - da się wgrać roota i potem podmienić pamięć tak aby "primary disk" było
    kartą np. 32Giga, aby z niej bootować system?
    - albo, czy da się wgrać roota i potem poprzenosić >wszystkie< gry na kartę
    (nawet te, które się nie chcą teraz przenosić)?
    - albo, czy jest jakieś zaufany tutorial w sieci i źródło plików, gdyż na
    razie boję się pobierać system ze stron na których komentarze są 50/50...

    Chętnie zapłącę komuś jeśli ktoś już to robił i potrafi tę czynność
    powtórzyć (W-wa).

    Pozdrawiam,

    Paweł

  • 2. Data: 2018-01-03 12:48:58
    Temat: Re: Rootowanie Samsunga Galaxy TAB 4
    Od: p...@g...com

    mam P3100 na CM11 i jakos to dziala (youtube, mail, viber, Skype) bo na stockowym to
    byl dramat, w sumie procedura jest banalna a na moje oko nie ma lepszych zrodel niz
    xda

    na SM-T230 chyba pojdzie CM14 v13 powodzenia

    https://forum.xda-developers.com/tab-4/general/cyano
    genmod-14-1-official-sm-t230-nu-t3549211