  • 1. Data: 2016-06-27 13:20:15
    Temat: Router/modem GSM, moze to rozwiaze problem
    Od: atm <...@v...pl>

    Wiedze, ze nie uda mi sie tanio rozwiazac kwestii tabletu z GSM.
    Czy mozecie polecic zatem router GSM z wlasna bateria i opcja zasilania
    z gniazdka na stale? LTE byloby zdecydowanie wskazane.
    Urzadzenie, ktore byloby ubogie w funkcje, proste w obsludze i tanie
    zarazem.

  • 2. Data: 2016-06-27 13:27:07
    Temat: Re: Router/modem GSM, moze to rozwiaze problem
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 13:20, atm pisze:
> [...]
    > z gniazdka na stale? LTE byloby zdecydowanie wskazane.
    > Urzadzenie, ktore byloby ubogie w funkcje, proste w obsludze i tanie

    Kiedyś używałem tego:

    http://allegro.pl/router-wifi-zte-mf60-i6297998576.h
    tml

    Ale tablet z własnym GSM to zdecydowanie lepsza opcja nawet jak musiał
    byś dopłacić do tego.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-06-27 13:34:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 27.06.2016 13:27, Chris wrote:

> [...]
    tml

    > Ale tablet z własnym GSM to zdecydowanie lepsza opcja nawet jak musiał

    Wiesz, ja oczywiscie bym doplacil, ale to nie moje pieniadze a osoba
    ktora bedzie korzystala z tego jest i tak dosc stacjonarna. W 95% nie
    odczuje zapewne roznicy.

  • 4. Data: 2016-06-27 14:03:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "atm"

[...]
    ---
    Komórka którą już używasz :-)

  • 5. Data: 2016-06-27 15:19:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Jun 2016 13:20:15 +0200, w
    <57710bf4$0$12541$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl> napisał(-a):

    > Wiedze, ze nie uda mi sie tanio rozwiazac kwestii tabletu z GSM.
    > Czy mozecie polecic zatem router GSM z wlasna bateria i opcja zasilania
    > z gniazdka na stale? LTE byloby zdecydowanie wskazane.

    Z tanich tabletów masz Prestigio Multipad 7008 z obsługą LTE.
    Ale 8", KitKat.

  • 6. Data: 2016-06-27 15:24:23
    Od: atm <...@v...pl>

    On 27.06.2016 15:19, r...@k...pl wrote:

    > Z tanich tabletów masz Prestigio Multipad 7008 z obsługą LTE.
    > Ale 8", KitKat.

    Moge tez kupic Kiano, nie ma jednak FullHD no i tylko 1GB RAMu.

  • 7. Data: 2016-06-27 17:37:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 27.06.2016 14:03, re wrote:

> [...]
    > z gniazdka na stale? LTE byloby zdecydowanie wskazane.
    > Urzadzenie, ktore byloby ubogie w funkcje, proste w obsludze i tanie

    Gdyby to byl tablet dla mnie to fakt, byloby to rozwiazanie :)
    Natomiast osoba, ktora bedzie z niego korzystala jest nietechniczna,
    taki hotspot pewnie caly czas wlaczony niezle wciaga baterie. Dochodzi
    tez kwestia samego Internetu, wolalbym kupic jej osobna karte ze sporym
    zapasem GB i zapomniec o temacie.

  • 8. Data: 2016-06-27 17:45:00
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 27.06.2016 o 13:27, Chris pisze:

    > Kiedyś używałem tego:
    >
    > http://allegro.pl/router-wifi-zte-mf60-i6297998576.h
    tml
    polecam, jeśli nie masz rmb5. Często na tym modemie, dzięki lepszemu
    zasięgowi miałem stabilniejszy internet, niż na LTE. Oczywiście
    deklarowane prędkości LTE to ściema

    > Ale tablet z własnym GSM to zdecydowanie lepsza opcja nawet jak musiał
    > byś dopłacić do tego.

    nie. ja się nie zgadzam. Bywałem w miejscach w których zasięg GSM był na
    granicy. więc modem gsm-wifi wystawiałem za okno(czasem na kiju z
    miotły), a z tabletu, smartfona wygodnie korzystałem w pomieszczeniach,
    gdzie gsm nadawał się tylko do smsowania.....

    ToMasz

  • 9. Data: 2016-06-27 19:13:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "atm"

> [...]

    taki hotspot pewnie caly czas wlaczony niezle wciaga baterie. Dochodzi
    tez kwestia samego Internetu, wolalbym kupic jej osobna karte ze sporym
    I co, ten inny hotspot nie jest problemem a komórka jest ?

  • 10. Data: 2016-06-27 19:15:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 27.06.2016 19:13, re wrote:

> [...]
    > zapasem GB i zapomniec o temacie.
    > ---
    > I co, ten inny hotspot nie jest problemem a komórka jest ?

    Router bylby na stale podpiety do prądu.