    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Router-router
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 13 May 2020 20:19:22 GMT

    Mam szybkie pytanie, nie wiem czego szukać i czy dasie.
    Czy można zrobić tak, żeby jeden router "z internetem" siał wifi i do
    niego kablem był podłączony(piętro niżej) drugi router, który też sieje
    wifi z netem. Jak na razie zrozumiałem, że ten drugi rout. może działać
    jako AP, ale wtedy ten pierwszy nie sieje wifi.