  • 11. Data: 2020-05-21 11:50:51
    Temat: Re: Router-router
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Adam, 14 maj 2020 w news:r9htt6$aeu$1$Adam@news.chmurka.net
    napisałeś/aś:

    > A po co szukać nie wiadomo gdzie?
    >

    > https://static.tp-link.com/2020/202003/20200310/1910
    012767_TL-WR841N_
    > V14_UG.pdf
    >
    > punkt 2.2.4 Access Point Mode

    Najciemniej pod latarnią, he. No, gdybym miał fizyczny dostęp do sprzętu,
    to pewnie bym wpadł na to w konfiguracji routera i by jakoś poszło. Ale i
    tak spoko - przekazałem dalej i podobno działa ok. W instrukcji routera
    jest też tryb Range Extender Mode, którym chyba można uzyskać ten sam
    rezultat, czyli dodkowy zasięg wifi

    Wymysliłem, że nie ma chyba przeciwskazań, żeby użyć smartfona jako dawcy
    netu - czyli telefon odbiera net i udostępnia go po wifi, a router działa
    jako AP po tym wifi. Pewnie nie działałoby to jakoś super, ale jako
    awaryjne rozwiązanie może być.
    No i zastanawiam się czy jest możliwa inna prowizorka. Laptop z modemem
    gsm usb, z którego idzie kabel z LAN do routera, który udostępnia sieć po
    wifi?

    [...]
    > Tak, oba będą siały.
    > Najlepiej ustawić ten sam SSID (czyli nazwę sieci), ten sam tryb (np
    > WPA) oraz identyczne hasło. Dzięki temu urządzenie WiFi (laptop,
    > smartfon, itp) będzie się łączył do Twojej wewnętrznej jednolitej
    > sieci, ale korzystając z tego routera WiFi (czy też AP), od którego
    > w danym momencie ma lepszy sygnał.

    O, to ważne.

    > Jak utkniesz, pytaj.

    Dzięki wszystkim razem i osobna za cenne uwagi.