    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Subject: Rozbudowa kilkuletniego desktopa
    Date: Sun, 8 Oct 2017 18:13:15 +0200

    Od kilku lat używam desktopa na procesorze Pentium G620. Płyta główna to
    GA-H61M-S2PV. W ciągu tych lat trochę go rozbudowałem - dodałem dysk SSD
    i rozbudowałem pamięć do 8GB, tak więc chodził na Windowsie 7 całkiem
    znośnie. Zwłaszcza, że na co dzień używam też laptopa ze starszym i5.

    Parę dni temu po awarii Windowsa postanowiłem również na tym pececie
    zainstalować Linuksa. Postawiłem Debiana 9 z GNOME. I myślę, że warto
    byłoby go przy tej okazji nieco rozbudować. Zwłaszcza, że przydałaby się
    możliwość okazjonalnego odpalenia Windowsa 7 albo 10 na wirtualce - nie
    wszystkie programy z których korzystałem mają swój bezpośredni
    odpowiednik na Linuksie.

    Jaki procesor mogę włożyć do tej płyty, żeby otrzymać optymalną jak na
    dzisiejsze czasy wydajność, bez wydawania dużych pieniędzy?